Jäsenmaksujen laskutus syksyllä 2010

Judoliitto laskuttaa liittokokouksen päätöksen mukaisesti jäsenmaksukaudella 1.9.2010 - 31.8.2011 seuralta 50 euroa per Sporttirekisteriin seuran jäseneksi kirjattu henkilö. Jäsenrekisteriin kirjataan kaikki seuran judojäsenet.

Jäsenmaksulaskutukset

Lokakuun alussa laskutetaan jäsenmaksuosuus kaikkien 1.10.2010 voimassa olevien seuran jäsenyyksien osalta. Seuran tulee huolehtia siitä, että rekisteristä on siivottu pois viimeistään 30.9.2010 kaikki ne jäsenet, joiden osalta ei jäsenmaksua haluta laskutettavan ensimmäisessä laskutuksessa. Huomioikaa jäsenvakuutuksen voimassaolo (lue alta)! 30.9.2010 jälkeen jäsenyyttä ei voi enää päättää ennen elokuuta 2011.

Jäsenkorttipostitukset

Judo Free Card -jäsenkorttien lähetykset seurojen jäsenille aloitetaan 1.10.2010. Jäsenkortti lähetetään kaikille niille henkilöille, joilla on jäsenyys voimassa Sporttirekisterissä 1.10.2010. Seuran jäsenrekisterinhoitajia pyydetään huolehtimaan siitä, että Sporttirekisteristä on siivottu viimeistään 30.9.2010 pois kaikki ne jäsenet, joille ei jäsenkortin haluta lähtevän ensimmäisessä jäsenkorttiajossa. Huomioikaa jäsenvakuutuksen voimassaolo (lue alta)! 30.9.2010 jälkeen jäsenyyttä ei voi enää päättää ennen elokuuta 2011.

Jäsenvakuutuksen voimassa olo

Syyskuun aikana Sporttirekisteriin rekisteröityjen jäsenten jäsenvakuutus on taannehtivasti voimassa 1.9.2010 alkaen.

Syyskuun jälkeen Sporttirekisteriin rekisteröityjen jäsenten jäsenvakuutus astuu voimaan rekisteröintipäivänä kello 24.00.

Tutustu vakuutusturvaan klikkaamalla tästä.