Hyvä mustan vyön judoka

Huolehtimalla Suomen Dan-Kollegion jäsenmaksun maksamisesta olet takaamassa Suomen judon mustien vöiden toiminnan, graduointien ja vyöarvotutkintojen järjestelmän sekä kata- ja tekniikkakoulutukse n toimivuutta Suomen Judoliiton alueilla. Muistutamme erityisesti, että kaikkien seuragraduoijien tulee hoitaa jäsenmaksuvelvoitteensa joko henkilökohtaisesti tai seurojensa välityksellä 14.3.2009 mennessä.

----------------------------------------------------

Suomen Dan-Kollegion JÄSENMAKSU vuodelle 2009

Jäsenmaksu 17 euroa, eräpäivä 14.3.2009

Tilinumero 800014-1936050 (Suomen Dan-Kollegio ry)

----------------------------------------------------

Ilmoita maksun yhteydessä selkeästi viestissä maksun kohteena olevan judokan nimi ja osoitetiedot. Jos seura maksaa judokoiden Suomen Dan-Kollegion jäsenmaksuja, niin ilmoittakaa jokaisen judokan nimi, jota maksu koskee sekä maksun kohde (esim. jäsenmaksu 2009).

Jäsenmaksun maksamista varten ei tänä vuonna lähetetä erillistä postin kautta tulevaa maksulomaketta. Dan-arvoisten judokoiden tulee maksaa Dan-Kollegion jäsenmaksu tämän tiedotteen perusteella.

Jäsenmaksunsa maksaneet tulevat saamaan merkittäviä alennuksia Judon Tuen ja Suomen Dan-Kollegion tuottamista koulutusvideoista!

Jäsenmaksuun liittyvät tiedustelut pyydetään ystävällisesti osoittamaan taloudenhoitaja Peter Mickelssonille (peter.mickelsson at bof.fi), ja osoitetietoihin sekä aikaisempien vuosien jäsenmaksujen maksutietoihin liittyvät kyselyt Jorma Liiholle (seniori at fudoshin.fi) . Suomen Dan-Kollegion ajankohtaista informaatiota on Kollegion nettisivuilla, joille pääsee Suomen Judoliiton sivujen kautta.

Suomen Dan-Kollegio ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään

15.3.2009 Vantaa Haknilassa katan SM-kilpailujen jälkeen kilpailupaikalla.

Tarkempi kutsu julkaistaan erikseen Suomen Dan-Kollegion nettisivuilla.

Toivomme jokaisen paikalle pääsevän mustavöisen judokan osallistuvan kokoukseen ja osaltaan vaikuttavan toimintamme kehittymiseen.

Vuoden 2009 liittograduoinnit:

Ylimääräinen liittograduointi lauantai 13.06.2009 Lapin Urheiluopisto, Rovaniemi

Syksy : lauantai 29.08.2009 Hakunilan dojo, Vantaa

Joulukuu: lauantai 12.12.2009 Hakunilan dojo, Vantaa

Dan-hakemukset kesäkuussa Rovaniemellä pidettävää vyökoetta varten tulee toimittaa 14.3.2009 mennessä.

Elokuussa pidettävään vyökokeeseen tulee lähettää 30.05.2009 mennessä ja joulukuussa pidettävään vyökokeeseen 16.10.2009 mennessä.

Dan-hakemukset tulee lähettää graduointivaliokunnalle (Seppo Kontio, Rantakukankuja 2 c 14, 01300 Vantaa). Graduointilomakkeet löytyvät Kollegion nettisivuilta päävalikon kohdasta "graduoinnit" . Aluegraduointien ajankohdat ilmoitetaan alueiden nettisivuilla.

Graduointisäädöksiin on viime vuosina tehty uudistuksia mm. kilpailupisteiden kertymisen osalta. Toivomme muutoksien kannustavan kilpailuihin osallistumiseen. Katso säädökset tarkemmin sivuiltamme osoitteessa www.dan-kollegio.fi/2 Graduoinnit/Graduoinnit.htm

Suomen Dan-Kollegion hallitus