Hallituksen kokoustiedote 4/2017 ja kevätkokous 2017

Kokouksessaan Helsingin Pasilassa 8. huhtikuuta judoliiton hallitus päätti, että Judolehti siirtyy syksystä alkaen ilmestymään sähköisessä muodossa. Lehti ei ilmesty enää neljästi vuodessa,  vaan uutisia, tapahtumaraportteja, henkilöjuttuja, kolumneja ja valmennustietoutta julkaistaan uudenlaisen julkaisusuunnitelman mukaan jatkuvasti. Osa sisällöstä pyritään julkaisemaan videomuodossa.

Toukokuussa ilmestyy vielä paperilla numeron 2/2017.  Sen jälkeen paperilla ilmestyy  vuosittain julkaisu, johon tallennetaan kuluneen vuoden kohokohdat.

Hallitus myönsi järjestettäväksi seuraavat kilpailut:

SM 2018 Chikara
Nuorten SM 2018 Tikkurilan judokat
Finnish Judo Open 2017 Tampereen judo
Samurai cup 1 Nummelan judo
Samurai cup 2 Orimattilan judoseura
Samurai cup 3 Koyama, Rovaniemi

Judoliítto täyttää ensi vuonna 60 vuotta. Pääjuhla päätettiin järjestää Helsingissä pidettävien SM-kisojen yhteydessä.

Päivitetty antidopingohjelma hyväksyttiin. Se on luettavissa tästä linkistä.

Aiemmin pidetyssä puhelinkokouksessa 3/2017 18.3. hallitus päätti, että judoliitto hakee Tikkurilan judokoitten kanssa järjestettäväksi alle 21-vuotiaiden EM-kisoja vuodelle 2019.

Hallituksen kokouksen perään Pasilassa pidettiin Judoliiton sääntömääräinen kevätkokous. Kokous hyväksyi toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen ja myönsi vastuuvapauden tilivelvollisille.