Euroopan Nuorten Olympiafestivaaliorganisaatioon 2009... TÖIHIN ???

Suurten tapahtumien järjestäminen onnistuu vain vapaaehtoisten avulla. Ilman vapaaehtoisia isojen urheilutapahtumien järjestäminen Suomessa on käytännössä mahdotonta. Festivaalit järjestetään 18.-25.7.2009

Kisojen kotisivut löytyvät http://www.tampere.fi/2009/index.html

Euroopan Nuorten Olympiafestivaaliorganisaatio (EYOF Tampere 2009) etsii urheiluhenkisiä, kielitaitoisia ja ennen kaikkea positiivisen palveluasenteen omaavia motivoituneita, kaiken ikäisiä vapaaehtoistyöntekijöitä erilaisiin tehtäviin.

Vapaaehtoisia tulee kilpailuiden aikana työskentelemään erilaisissa avustavissa tehtävissä yhteensä yli 1500. Vapaaehtoisena voit työskennellä esimerkiksi kilpailulajien avustavissa tehtävissä, joukkueiden yhdyshenkilönä, markkinointiavustajana, autonkuljettajana, majoitusisäntänä tai -emäntänä, järjestyksenvalvojana, lääkintäpalveluissa, akkreditoinnissa, kutsuvieraspalveluissa, infopisteessä tai kisatoimistossa.

Lajien toimitsijat tulevat tamperelaisten lajeista vastaavien urheiluseurojen kautta.

Mitä vapaaehtoistyöntekijältä vaaditaan?
· Innokasta ja positiivista palveluasennetta
· Kielitaitoa; kisojen pääkieli on englanti.
· Sitoutumista nimettyyn tehtävään. Työ tapahtuu Tampereella.
· Kesto vaihtelee tehtävästä riippuen 5 päivästä noin kahteen viikkoon (itse tapahtuma on 18.- 25.7.2009)
· Vähintään 15 vuoden ikää (kesä 2009)
· Osallistumista järjestettävään koulutukseen (2-3 koulutustilaisuutta kevään 2009 aikana)

Mitä saan vastineeksi?

Vapaaehtoistyöntekijät saavat ikimuistoisen kisaelämyksen, koulutuksen tehtäviin, kisa-asun. Lisäksi jokainen saa ruokailun kisapäivien aikana ja akkreditointikortilla vapaan liikkumisoikeuden Tampereen kaupunkiliikenteessä. Kaikki vapaaehtoiset saavat tapahtuman jälkeen todistuksen työpanoksestaan.

Työstä ei makseta palkkaa eikä siitä aiheutuneita matka- ja majoituskustannuksia korvata.

Tervetuloa mukaan!
Tule mukaan kokemaan EYOF kisat ”sisältäpäin” ja luomaan ikimuistoista EYOF Tampere-henkeä!

EYOF 2009 vapaaehtoishaku Euroopan Nuorten Olympiafestivaalien vapaaehtoistyön hakulomake löytyy... http://www.tampere.fi/2009/vapaaehtoistyo/index.html

Erkki Jokikokko
Suomen Judoliitto