Asiaa jäsen- ja lisäturvavakuutuksesta sekä Omasairaalasta

Judoliiton jäsenseurojen jäsenten tapaturmavakuutus uudistui 1.9.2014 alkaen. Judoliiton syyskokous 2013 nimesi työryhmän kehittämään Judoliiton jäsenvakuutusta. Työryhmän esitys käsiteltiin ja hyväksyttiin kevätkokouksessa 2014. Uudistuksen myötä jäsenvakuutuksen hinnankorotus paineet saatiin torjuttua ja samalla judokoille tarjoutuu mahdollisuus hankkia itselleen entistä parempi vakuutusturva pienellä vapaaehtoisella lisämaksulla.

Vakuutuksista

Suomen Judoliiton jäsenmaksuun sisältyvä jäsenvakuutus kaudella 2014-2015 kattaa seuraavat hoitokorvaukset:

-v.2007 tai aiemmin syntyneillä 5 000€ asti, omavastuu 200€, Judoliiton jäsenmaksun hinta 76€

-v.2008 tai myöhemmin syntyneillä 5 000€ asti, omavastuu 100€, Judoliiton jäsenmaksun hinta 41€

Erillinen lisäturvavakuutus kaudella 2014-2015 kattaa hoitokorvaukset:

-v 2007 tai aiemmin syntyneillä 5 000€ asti, omavastuu 0€, hinta 30€

-v 2008 tai myöhemmin syntyneillä 5 000€ asti, omavastuu 0€, hinta 10€

Judoliiton jäsenmaksuun sisältyy siis mm jäsenvakuutus, joka kattaa hoitokorvaukset 5 000€ asti ja jossa omavastuu on 200€ (v 2007 tai aiemmin syntyneet). Lisäturvavakuutus kattaa hoitokorvaukset 5 000€ asti, omavastuu 0€. Tapaturman sattuessa käytetään ensin jäsenvakuutus (omavastuu 200€) 5 000€ asti ja mikäli hoitokorvaukset ylittävät tuon summan jatketaan lisäturvavakuutuksella, lisäturvavakuutuksessa ei ole omavastuuta. Eli yhteenlaskettuna vakuutuksien hoitokorvaus on 10 000€ asti 200€:n omavastuulla.

Tässä linkki lisäturvavakuutuksen ostoon: https://lisenssi.sportti.fi/index.php?lid=274

Jotta lisäturvavakuutuksen ostaminen onnistuu, tulee henkilöllä olla voimassa oleva Judoliiton jäsenseuran jäsenyys sekä Sporttirekisterissä tulee olla henkilötunnus (hetu).

Omasairaala

Samalla kehotamme tutustumaan www.omasairaala.fi , joka on Helsingissä sijaitseva ortopedinen yksityissairaala, ja jota suosittelemme käyttämään tapaturman sattuessa (muualla Suomessa Omasairaalan yhteistyökumppanit).

Omasairaalan etuihin kuuluu nopea ja asiantunteva palvelu.  Sinne voi mennä ilman ajanvarausta. Samalla käynnillä hoituvat korvauskäsittely (asiakkaan ei siis itse tarvitse itse täyttää lomakkeita), lääkärikäynti, tutkimukset, mahdolliset röntgen- ja magneettikuvaukset, diagnoosi sekä päätös mahdollisesta jatkotoimenpiteestä.

Judoliiton jäsenvakuutetun on mahdollisuus käyttää Omasairaalan palveluja!

Tässä linkki Omasairaalan esittelyvideoon: http://www.omasairaala.fi/fi/esittely