Alle 21-vuotiaiden EM-kisojen 2019 lipunmyynti alkanut

Alle 21 –vuotiaiden miesten ja naisten EM-mitalit 2019 ratkotaan Vantaalla. Lipunmyynti on alkanut.

Kisajärjestely on suuri urakka ja kestää pari vuotta. Ensimmäiset toimeniteet on tehty jo viime syksynä. Nyt etenee organisointi. Tapahtuman johtoryhmään on valittu Esa Niemi, Miikka Neuvonen, Teija Meling, Marita Kokkonen, Johanna Ylinen, Antti Hänninen ja Erkki Kokkonen. Judoliittoa johtoryhmän kokouksissa edustaa puheenjohtaja Marko Laaksonen. Johtoryhmän sihteerinä toimii Tikkurilan Judokat ry:n toiminnanjohtaja Juha Turunen. Tapahtuman järjestämisoikeuden on myöntänyt Judoliitolle Euroopan Judo Unioini (EJU). Judoliitto ja Tikkurilan Judokat ovat tehneet tapahtuman järjestämisestä yhteistyösopimuksen.

"Tapahtuma järjestetään suurin piirtein samalla konseptilla kuin 2016 kadettien EM-kisat. Saimme tuolloin niin hyvän palautteen katsojilta, urheilijoilta, talkoolaisilta ja EJU:lta , ettei suuriin muutoksiin ole tarvetta", kertoo Tikkurilan Judokat ry:n puheenjohtaja Erkki Kokkonen.

Lippujen ennakkomyynti on alkanut. Neljälle kisapäivälle 12.-15.9. myydään nyt 100 lippupakettia 40 eurolla. Kampailut käydään Energia-areenalla Vantaan Myyrmäessä.

Lipunmyyntiin pääset klikkaamalla tästä.

Kisajärjestäjän sivuille pääset klikkaamalla tästä.