Alle 18-vuotiaiden Joululeirille ilmoittautuminen: infoa uusille ja jo ryhmään kuuluville

Perinteinen maajoukkueiden joululeiri on kaikkien ikäluokkien yhteisleiri. Samalla uusille U18 ikäluokkaan siirtyville ensimmäinen maajoukkueleiri. Kaikki U18 joululeirille saapuvat täyttävät sähköisesti hakemuksen maajoukkuevalmennukseen: sekä uudet että jo valmennusryhmään, 2- tai 1-maajoukkueeseen kuuluvat.

Alle 18-vuotiaiden ikäluokkaan siirtyvistä ne, jotka ovat sijoittuneet Samurai-Cup -kilpailusarjan U15 -ikäluokan lopputuloksissa kolmen parhaan joukkoon voivat ilmoittautua joululeirille. Samurai-Cupin lopputulokset löytyvät Judoliiton etusivulta lähipäivinä kun lopullinen pistetilanne on laskettu.

Joululeirille voivat ilmoittautua myös ne jotka ovat sinne erikseen kutsuttu. Mikäli kuuluu jo alle 18-vuotiaiden ikäluokkaan ja haluaa mukaan maajoukkueleiritykseen, tästä voi kysyä suoraan sähköpostitse alle 18-vuotiaiden vastuuvalmentaja Otto Favénilta.

Kaikkien leirille tulevien tulee tutustua alle 18-vuotiaiden maajoukkueen valmennussuunnitelmaan ja käyttäytymissääntöihin leirillä. Nämä tiedot löytyvät Judoliiton nettisivuilta alle 18-vuotiaiden osiosta.

Leirillä aloitetaan myös alle 18-vuotiaiden ikäluokan henkilökohtaiset haastattelut, joiden pohjana käytetään täytettya maajoukkuehakemusta. Haastatteluja jatketaan kevään leireillä.

Leirillä järjestetään infotilaisuus ja "vanhempainilta" alle 18-vuotiaiden toiminnasta leirin viimeisen harjoituksen ja lounaan jälkeen 12:30. Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikkien vanhemmat ja valmentajat, paikalle jäävät myös leirille osallistuneet. Tilaisuudessä käydään läpi kuinka leiri on yleisesti sujunut ja käydään läpi alle 18-vuotiaiden toimintaperiaatteita ja kevään ohjelmaa.

Ilmoittautumisten yhteydessä annettuihin sähköpostiosoitteisiin lähetetään ennen leiriä kaikille infopaketti ja alle 18-vuotiaiden osalta päivitetty leiriohjelma. Ohjelma päivitetään myös Judoliiton nettisivuille. Ilmoittautumisohjeet ja leiriohjelma löytyy http://www.judoliitto.fi/olympiajoukkue/ilmoittautuminen-matkalle/joululeiri-27-30.12.2017.