3-tason valmentajakoulutus ja valmentajan ammattitutkinto (VAT)

Kamppailulajien yhteinen 3-tason valmentajakoulutus järjestetään syksyllä 2017. Ensimmäistä kertaa koulutus yhdistetään Valmentajan ammattitutkinnon (VAT) kanssa. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että 3-tason koulutuksen aloittava voi halutessaan jatkaa suoraan vuoden kestävään VAT-tutkintoon. Molemmat koulutukset järjestetään Varalan Urheiluopistolla.

Koulutuksessa pureudutaan laajasti valmennuksen eri osa-alueisiin. Käsiteltäviä aiheita ovat mm. fyysinen valmennus, harjoittelun ohjelmointi, testaus, valmennuksen filosofia ja pedagogiikka, psyykkinen valmennus, terveyden edistäminen ja ravitsemus, lajianalyysi sekä teknis-taktinen valmennus.

Vaatimuksena koulutukseen osallistumiseen on suoritetut 2. tason valmentajaopinnot tai vastaavat tiedot. Lisäksi osallistujalla on oltava henkilökohtainen valmennettava/valmennettavia.

3-tason koulutus alkaa elokuussa 2017 ja päättyy vuodenvaihteessa. VAT-koulutukseen hakeutuvilla ja valituilla koulutus päättyy vuoden 2018 lopussa.

Ilmoittaudu mukaan ja tule kehittämään omaa valmennusosaamistasi laadukkaassa seurassa ja osaavien kouluttajien johdolla! Lisätietoa ja ilmoittautumisohjeet Judoliiton kalenterissa osoitteessa http://www.judoliitto.fi/kalenteri/3-tason-valmentajakoulutus-lahijakso-1-4-varala/

Ladattavat tiedostot: