Komission jäsenet vasemmalta oikealle: Timo Lehtonen, Veli-Matti Karinkanta, Samuli Kipronen, Harri Pelkonen, Otso Koski ja Juha Alaluukas.

Tuomarikomissio uusiutui kahdella jäsenellä

Tuomarikomission uusiutui kahden jäsenen osalta vuodeksi 2020. Jo lähes kaksikymmentä vuotta komissiossa työskennellyttä Juha Vuorelaa kiitettiin panoksesta judotuomareiden hyväksi ojentamalla hänelle italialaistyylinen muistolahja jättäessään komission. Myös pienen pojan viime vuoden puolella saanut Sanna Lamberg luopui komission jäsenyydestä ja puheenjohtajuudesta. Sanna toimi komissiossa viisi vuotta.

Tuomarikomissio piti lauantaina 18.1.2020 Vierumäen urheiluopistolla Heinolassa kehittämispäivän, jossa aiheina olivat mm. uusien jäsenten perehdyttäminen komission toimintaan, tuomaritoiminnan ohjeen päivittäminen, tuomarikoulutukset sekä tuomarirekisterin uudelleen käyttöönotto. Myös eurooppalaisen tuomariseminaarin järjestämisestä lähitulevaisuudessa Suomessa keskusteltiin.

Kahdella jäsenellä uudistunut komissio järjestäytyi seuraavalla kokoonpanolla ja vastuualueilla:
Puheenjohtaja Harri Pelkonen, Oulu
Varapuheenjohtaja Samuli Kipronen (koulutus, kansainväliset asiat 2), Jyväskylä