Suomen joukkue Budo Nord Cup ja Lugi Judo Camp 15.-21.2012

Lasse    Tuurala  Huoltaja
Ari    Järveläinen Huoltaja
Jukka    Kirstinä  Huoltaja

INFORKIRJE BUDO NORD CUP – LUGI JUDO CAMP KILPAILU- JA HARJOITUSMATKASTA LUNDIIN, RUOTSIIN 15.-21.5.2012

Tervehdys!
Lue kirje huolella ja keskustele lähdöstäsi valmentajasi ja vanhempiesi kanssa.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittaudu perjantaihin 21.4.2012 mennessä Judoliiton kotisivujen kautta sähköisellä ilmoittautumislomakkeella www.judoliitto.fi -> valmennus -> ilmoitustaulu.
Täytä ilmoittautumislomake huolella (nimi, syntymäaika sarjaa ja laivamatkaa varten, painoluokka, Sportti ID ja seura).

HUOM! Ilmoittautuminen on sitova ja 21.4. jälkeen ei enää oteta ilmoittautumisia vastaan! Matkalle mahtuu 45 kilpailijaa, jotka valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Matka alkaa tiistaina 15.5. Turusta Viking Line m/s Isabella iltalautalla. Kokoontuminen on Viking Linen terminaalissa Turun Linnasatamassa klo 20.00. Laiva lähtee klo 20.55. Paluu m/s Amorella Turun Linnasatamaan maanantaina 21.5. klo 07.35. Tukholmasta Lundiin ja takaisin matkustamme bussilla.

Turkuun on mahdollista päästä bussillamme,
mikäli olet tulossa matkan varrelta. Bussin reitti on seuraava: Oulu rautatieasema (klo 10.00)-Vaskikello-Pihtipudas-Jyväskylä-Tampere rautatieasema (n. klo 16.30) –Turku. Jos tulet bussin kyytiin matkalla, ilmoita siitä ilmoittautumislomakkeessa. Bussikuskina toimii Pekka Lauren, jonka puhelinnumero on 0400-284372.

Matkan hinta on n. 300€ + toimistopalvelumaksu. Hintaan sisältyy laivaliput Turku-Tukholma-Turku hyttimajoituksella meno- ja paluumatkalla, matkat bussilla Tukholma – Lund – Tukholma, kilpailu - ja leirimaksut, koulumajoitus lattialla (ke - su), ruokailut leirin aikana (pe lounas - su lounas).

Budo Nord Cup kilpailut ovat torstaina 17.5. ja punnitus on keskiviikkoiltana 16.5. kello 18 - 21.

Kilpailujen jälkeen alkaa leiri perjantaina 18.6. Leirillä olemme sunnuntaihin 20.5. puoleen päivään asti, jonka jälkeen lähdemme paluumatkalle bussilla. Laiva lähtee Tukholmasta kello 20.00. Laiva saapuu Turkuun Linnasatamaan 21.5. kello 07.35.

Ota mukaan kuvallinen henkilöllisyystodistus, sininen ja valkoinen judogi, lenkkivarusteet, makuupussi ja patja (koulumajoitus), oma tyyny, evästä kilpailujen ajaksi, teipit, rasvat yms. henkilökohtaiset tavarat. Punnituksessa tulee olla kuvallinen henkilöllisyystodistus mukana.

Matkan peruuntuminen:
Matkan peruuntumisesta tulee ilmoittaa välittömästi Judoliiton toimistoon 09 3481 2316 tai toimisto@judoliitto.fi, sekä matkan vastuuvalmentajalle vaikka peruuntuminen tapahtuisi lähtöpäivänä. Judoliiton jäsenvakuutus korvaa vain tapaturman aiheuttamat hoitokulut, mutta ei matkan peruuntumisesta johtuvia kustannuksia. Judoliitto laskuttaa urheilijalta ilmoittautumispäivän jälkeen ne kulut, jotka liitolle peruuntumisesta syntyy. Kaikilla urheilijoilla olisi hyvä olla voimassa matkustajavakuutus, joka korvaa mahdollisesta reissun peruuntumisesta aiheutuneet kulut. Tarkista vakuutusyhtiöstäsi vakuutuksen voimaantuloehdot.

Matkanjohtajana ja vastuuvalmentajana toimii Arto Raekorpi.
Matkalle mukaan toivotaan nuorten henkilökohtaisia valmentajia (osittain liiton tuella). Ilmoittaudu mukaan ilmoittautumislomakkeen kautta.

Reissuterveisin,
Arto Raekorpi