Kadettien (U18) valmennusleiri Pajulahdessa 29.8.-1.9.2013

Tervetuloa Kadettien valmennusleirille Pajulahteen, Nastolaan.
(Aiemman B-nuoret –termin tilalla pyritään käyttämään Kadetit ja U18 termejä)

Leiri alkaa torstaina 29.8.2013 klo 18.00 judoharjoituksella ja päättyy sunnuntaina 1.9.2013 klo 12.00. Leiriohjelma liitteenä. Leirillä keskitytään lajiharjoitusten lisäksi eri ominaisuuksien testaamiseen. Testejä tehdään sekä tatamilla että tatamin ulkopuolella, joten ota mukaasi judogin lisäksi sekä sisä- että ulkoliikuntaan sopiva varustus.
Leiri on tarkoitettu vuonna 2013 Kadetteihin eli U18 ikäryhmään kuuluville (s. 1996-1998).

Leirille tultaessa on pyrittävä olemaan parhaassa mahdollisessa harjoitteluvireydessä. Sairaana, loukkaantuneena tai toipilaana ei leirille tule osallistua. Viikonlopun leirille valmistautuessa alkuviikon voi harjoitella normaalisti, keskiviikon harjoittelua voi hieman keventää. Täysin terveitä päiviä tulee olla ennen leirin alkua useampi. Tällä varmistetaan turvallinen harjoittelu, sekä se, että taudit eivät pääse tarttumaan muihin urheilijoihin.  Tarvittaessa ole yhteydessä valmentajaan.

Leirin hinta: Koko leiripaketin hinta torstain päivällisestä sunnuntain lounaaseen sisältäen myös iltapalat Pajulahdessa on 156 € (<17v.) ja 173,70 € (>17v.), sisältäen ryhmämajoituksen, harjoittelun ja ruokailut. Pelkkä harjoittelumaksu ilman majoituksia ja ruokailuja on 18 €/vrk.
Huom! Myös päiväkävijöiden on ilmoittauduttava vastaanotossa! Pajulahden urheiluopiston leirien kustannukset laskutetaan Judoliiton toimesta. Judoliitto lähettää laskut aina poikkeuksetta suoraan urheilijalle. Laskuihin lisätään 9 euron toimistopalvelumaksu. Leiriä ei voi maksaa paikan päällä eikä Pajulahden urheiluopisto lähetä laskuja erikseen urheilijoille tai seuroille.
Leirillä tarvitset judogin, sisä- ja ulkoliikuntavarusteet, harjoituspäiväkirjan, muistiinpanovälineet, sivistävää lukemista sekä henkilökohtaiset tavarat, tavarat luokkamajoitukseen kuten makuupussi, makuualusta tmv.

Näytä tämä kutsu myös valmentajallesi ja vanhemmillesi!
Leirillä järjestetään sunnuntaina valmentajapäivä, jossa valmentajille annetaan ohjeistusta urheilijoiden testaamiseen ja valmentajat pääsevät seuraamaan sunnuntain testejä sekä osallistumaan testipalautteen kuulemiseen. Tilaisuus on ensisijaisesti tarkoitettu leirillä olevien nuorten henkilökohtaisille ja seuravalmentajille, mutta kaikki muutkin asiasta kiinnostuneet valmentajat ovat tervetulleita. Valmentajapäivästä tulee erillinen kutsu.

Ilmoittautuminen:
Ilmoita osallistumisestasi leirille viimeistään torstaina 22.8.2013.  Saavuttuasi  Pajulahteen  – ilmoittaudu Liikuntakeskus Pajulahden vastaanottoon - myös ne, jotka eivät majoitu! Ilmoita myös mikäli et tule leirille. Jos loukkaannut tai sairastut viime hetkellä ilmoita peruuntumisista valmentajille ja suoraan Pajulahden vastaanottoon.

Tervetuloa!
Manne Isoranta
manneisoranta@gmail.com

Liitteenä kutsu leirin sääntöineen sekä leirin ohjelma