Ilmoittautuminen avattu Budo-Nord Cupiin ja leirille 12. - 18.5.2015

Ilmoittautuminen Judoliiton näyttökilpailuun Budo Nord Cup ja Lugi Judo Camp 12.5.- 18.5.2015:Judoliitto järjestää yhteistyössä Orimattilan Judoseuran kanssa kilpailu- ja leirimatkan Budo Nord Cup -kisaan ja leirille Lundiin, Ruotsiin 12.5.- 18.5.2015. Matka on tarkoitettu Judoliiton U18- ja U21 maajoukkueessa / U18 valmennusryhmissä oleville. Ilmoittaudu ajoissa, sillä matka täyttyy nopeasti.

Matka-aikataulu:

Tiistaina 12.5.2015 bussi Lahti klo. 14:30 – Helsinki klo. 16:00 - Turku klo 19:00. Bussi lähtee Renkomäen ABC:ltä - Helsingin rautatieaseman turistipysäkiltä – Turun satamaan. Laiva Turusta Tukholmaan lähtee klo 20.55. Satamassa oltava paikalla viimeistään tuntia ennen lähtöä.

Paluulaiva Tukholmasta lähtee takaisin sunnuntaina  17.5.2015 klo 20.00 ja on Turun satamassa Maanantaina 18.5.2015 klo 7.55.  Bussi on takaisin Helsingin rautatieasemalla noin klo 11.00 ja Lahdessa klo. 12:30.

Matkan hinta:

Matkan hinta on 380 euroa sisältäen matkat, ruokailut, majoituksen, kilpailun ja leirin.
Ilmoittautuminen päättyy 15.4.2015. Matkan hinta maksetaan etukäteen 25.4.2015 mennessä:
maksutiedot päivitetään tälle sivulle pian.

Ruokailut ja majoitus:

Kilpailu- ja leiripäivinä majoitutaan luokkamajoituksessa läheisellä koululla, joten mukaan tarvitset makuupussin
ja patjan tai retkeilyalustan. Hintaan kuuluvat kaikki ruokailut leiripäivinä: aamupala, lounas, päivällinen ja illallinen.
Rahaa kannattaa varata ainakin ruokailuihin laivalla matkapäivinä.

Kilpailut, punnitus ja leiri:

Punnitus järjestetään keskiviikkona 13.5 klo 18.00-20.00. Kilpailut ovat torstaina 14.5 klo 9.00 alkaen. Leiri alkaa perjantaina 15.5 ja päättyy sunnuntaina 17.5.2015. Leiri on tunnetusti erinomainen ja myös korkean tason tekniikkaopetusta on aikaisempien vuosien tapaan tarjolla.

Lisätietoja kilpailusta ja tapahtumasta osoitteesta http://www.lugijudo.org/

Matkalla noudatetaan Judoliiton matkustusohjesääntöä: http://www.judoliitto.fi/olympiajoukkue/valmennus/valmentajat/

Ilmoittaudu ajoissa sillä matka täyttyy nopeasti.

Ilmoittautumislomake löytyy tästä.