Alle 18- ja alle 21-vuotiaille laiva- ja bussimatka PM-kilpailuihin Norjaan

Judoliitto ja Orimattilan Judoseura järjestävät kilpailumatkan alle 18- ja alle 21-vuotiaille PM-kilpailuihin Norjaan 19. - 22.5. Bussimatkalle on varattu tilaa 45 kilpailijalle.

Bussi lähtee 19.5 Orimattilasta Helsinkiin. Kokoontuminen ennen laivamatkaa on Katajanokan terminaalissa 16:30. Laiva on takaisin Turun satamassa sunnuntaina 22.5 klo 19:50, josta bussi palaa Helsingin kautta Orimattilaan.

Matkalle valmentajiksi lähtevät mm. Otto Favén, Henry Lipponen ja Sanna Pyykönen. Matkan kokonaishinta on 350 euroa. Matkaan sisältyy kuljetukset myös paikan päällä kisahotellilta kisapaikalle, aamiainen laivalla menomatkalla ja kisa-aamuna kisahotellissa, majoitukset sekä paluulaivamatkalla lounas.

Matkalle voivat ilmoittautua paitsi alle 18-vuotiaiden myös alle 21-vuotiaiden valmennusryhmiin kuuluvat.

Ilmoittautuminen matkalle tapahtuu viimeistään 21.4.2015.

Ilmoittautuminen matkalle ja matkaohjelma löytyvät tästä osoitteesta: http://orimattilanjudoseura.sporttisaitti.com/tapahtumat/judo-nordic-2016/