Hakemus alle 18-vuotiaiden maajoukkuevalmennukseen

Lomakkeella haetaan alle 18-vuotiaiden maajoukkueleiritykseen ja kerätään perustietoja harjoittelusta sekä yhteystietoja alle 18-vuotiaiden tiedotusta varten. Joululeirin yhteydessä kaikki, myös jo ryhmään kuuluvat, täyttävät hakemuksen, koska mm. tavoitteet voivat muuttua. Maajoukkueleiritykseen voi hakea koska tahansa lomakkeen kautta.

Täytä kaikki kohdat huolellisesti. Sähköpostiosoitteet ovat tärkeitä uutiskirjeitä varten. Urheilijan puhelinnumero lisätään U18 maajoukkueryhmän Whatsapp -ryhmään tiedotusta varten.

Lomakkeella kysytään myös oletko tutustunut alle 18-vuotiaiden valmennussuunnitelmaan. Sen löydät tästä linkistä.

Nuorten olympiavalmentaja, U18

Otto Favén

otto.faven@judoliitto.fi

050-4611148

Judo vuodesta 1987. Kilpailijana 9 miesten SM-mitalia. Perustajajäsenenä ja valmentajana Nokian Judossa vuodesta 2002 ja Tampereen Judon kasvatti. Toimii Päijät-Hämeen Akatemiavalmentajana ja U18 vastuuvalmentajana. Otto on suorittanut valmentajan ammattitutkinnon Varalan urheiluopistolla.