Alle 21-vuotiaat

Alle 21-vuotiaiden valmennusryhmän vastuuvalmentajina toimivat Markus Pekkola ja Antti Renko.

Maajoukkueurheilijoiden ryhmä muodostuu niistä urheilijoista, jotka ovat potentiaalisia urheilijoita ikäluokan arvokilpailuissa. Maajoukkueen nimeäminen tehdään vuosittain aina vuodenvaihteessa seuraavaksi kalenterivuodeksi kerrallaan; ja maajoukkuetta voidaan täydentää erikseen PM-tasoisten kilpailuiden perusteella (näitä ovat mm. nuorten Ruotsin ja Suomen avoimet, PM-kilpailut).

Maajoukkueurheilijoilta tai sellaiseksi pyrkiviltä edellytetään sijoittumista kansallisissa sekä Pm-tason kilpailuissa sijoille 1-3, sekä EJU turnauksissa sijoille 1-7. Arvokilpailuihin valinta edellyttää kuulumista lisäksi U21 1-maajoukkueeseen, osallistumista valmennusleireille sekä valmennussuunnitelman mukaisiin tapahtumiin.

Maajoukkueeseen kuulumattomien ja siihen pyrkivien urheilijoiden osallistuminen edustusvalmennusleireille on toivottua ja suotavaa. Leirikutsut lähetetään ikäluokan urheilijoille sähköisenä Sporttirekisterin yhteystietojen perusteella; ja kutsut löytyvät myös täältä ennen kyseistä tapahtumaa. Leiritykseen voivat jatkossakin osallistua pääasiassa ne urheilijat, jotka sijoittuvat ikäluokan SM-kilpailuissa ja Samurai Cup -kilpailuissa mitali- ja pistesijoille.

Alle 21-vuotaiden 1-maajoukkue 2017

Christina Sandell
Sini Oinonen
Noora Jokinen
Elviira Kujansuu
Jessika Hellgren
Emilia Kanerva

Luukas Saha
Kevin Rönkkö
Thomas Rönkkö
Joel Ylitalo
Henri Määttä
Valtteri Olin
Eetu Heinonen
Jyri Rajaniemi
Aku Laakkonen
Artur Tvauri
Oskari Mäkinen
Henri Hannula
Martti Puumalainen

Urheilijan nimeäminen maajoukkueeseen tulee voimaan vasta hänen palautettuaan vaadittu urheilijasopimus allekirjoitettuna.

Ikäryhmälle nimetään Valmennusryhmä kevään kotimaisten tapahtumien (Samurai cup, Sm-kilpailut) jälkeen.

Ladattavat tiedostot:

Nuorten olympiavalmentaja