VOK1-kurssi verkossa: Psyykkiset ominaisuudet harjoittelussa / kevät 2021

Judoliitto järjestää yhteistyössä Vierumäen Urheiluopiston kanssa VOK 1 -teemakoulutuksia suoritettavana verkossa.

Kurssin nimi:
Psyykkiset ominaisuudet harjoittelussa 3 h
-    Suoritettavissa verkossa 20.4.-20.5.2021. Arvioitu opiskeluaika 3 tuntia.
-    Etätapaaminen (ei pakollinen) 20.4. klo 18-19

Kurssin hinta on 35 €, joka suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä Suomisportissa. Ilmoittautuminen päättyy 18.4. Ei jälki-ilmoittautumismahdollisuutta. Kurssi toteutuu, kun ilmoittautumisia on vähintään 5. Mikäli kurssi ei toteudu, palautetaan osallistumismaksu ilmoittautuneille.

Ilmoittautuneet saavat ohjeet ja linkin verkkokurssille, joka on suoritettavissa 20.4.-20.5.2021. Osallistujan pitää itse hakea digitaalisesti verkkokoulutuspalvelussa itselleen todistus ja digitaalinen osaamismerkki. Suomisportiin ei koulutuksesta tule suoritusmerkintää.

Verkkokurssia täydentää aloitustapaaminen etäyhteydellä. Verkkotapaaminen ei ole pakollinen, mutta se tuo lisäarvoa kurssisisältöön ja tapaamisessa saa tarvittaessa teknisiä ohjeita.
Etätapaaminen: 20.4. klo 18-19
Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse linkki etätapaamiseen.

Kurssin kuvaus

Psyykkinen valmennus nojaa urheilu- ja liikuntapsykologiassa tutkittuihin teorioihin ja malleihin. Urheilu- ja liikuntapsykologia vastaavasti on osa liikuntatiedettä ja se tutkii psykologian teorioiden ja mallien kautta urheilu- ja liikuntakontekstissa yksilön käytöstä. Urheilu- ja liikuntapsykologia pyrkii vastaamaan seuraaviin kysymyksiin: Kuinka psykologiset tekijät vaikuttavat yksilön suoritukseen? Kuinka urheiluun ja liikuntaan osallistuminen vaikuttaa yksilön kehitykseen, terveyteen ja hyvinvointiin.
Tässä kokonaisuudessa tarkastellaan innostuksen lisäämistä urheilussa urheilijan motivaation ja itseluottamuksen vahvistamisen kautta.

Kokonaisuuden oppimistavoitteet ovat:
• Valmentaja tietää itseluottamuksen ja motivaation roolin ilon ja innostuksen lisäämisessä urheilussa.

Tämä verkkokurssi on Judoliiton koulutusjärjestelmän mukainen VOK 1 -tason teemakoulutus. Säilytä kurssin todistus (haettava itse verkkokoulutuspalvelussa), jotta voit tulevaisuudessa todistaa käyneesi koulutuksen.

Tapahtumakategoria