VOK 1 -kurssi verkossa: Oppiminen ja opettaminen harjoitustilanteessa | Talvi 2021

Judoliitto järjestää yhteistyössä Vierumäen Urheiluopiston kanssa VOK 1 -teemakoulutuksia suoritettavaksi verkossa.

Kurssin nimi:
Oppiminen ja opettaminen harjoitustilanteessa, 3 h
-    Suoritettavissa verkossa 10.3.-10.4.2021. Arvioitu opiskeluaika 3 tuntia.
-    Etätapaaminen (ei pakollinen) 10.3. klo 18-19.

Kurssin hinta on 30 €, joka suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä Suomisportissa. Ilmoittautuminen päättyy 8.3. Ei jälki-ilmoittautumismahdollisuutta. Kurssi toteutuu, kun ilmoittautumisia on vähintään 5. Mikäli kurssi ei toteudu, palautetaan osallistumismaksu ilmoittautuneille.

Ilmoittautuneet saavat ohjeet ja linkin verkkokurssille, joka on suoritettavissa 10.3.-10.4.2021. Osallistujan pitää itse hakea digitaalisesti verkkokoulutuspalvelussa itselleen todistus ja digitaalinen osaamismerkki.

Verkkokurssia täydentää aloitustapaaminen etäyhteydellä. Verkkotapaaminen ei ole pakollinen, mutta se tuo lisäarvoa kurssisisältöön ja tapaamisessa saa tarvittaessa teknisiä ohjeita.
Etätapaaminen: 10.3. klo 18-19
Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse linkki etätapaamiseen.

Kurssin kuvaus
Valmennus ja ohjaaminen ovat opettamista valmennustilanteessa. Urheilijan oppiminen tapahtuu valmennustilanteessa valmentajan opettamisen seurauksena. Koulutuksessa käydään läpi opettamisen ja oppimisen taidot, palautteenannon eri tavat ja valmennuksen eri tyylit sekä valmennustilanteen organisointiin liittyviä tekijöitä.

Koulutuksen oppimistavoitteet:
• valmentaja tuntee oppimisen ja opettamisen perustaidot
• valmentaja ymmärtää ryhmän koostumuksen sekä erilaisten valmennus-/ ohjaustyylien vaikutuksen valmentamiseen ja ohjaamiseen.

Tämä verkkokurssi on Judoliiton koulutusjärjestelmän mukainen VOK 1 -tason teemakoulutus. Säilytä kurssin todistus, jotta voit esittää sen tasotodistushakemuksen yhteydessä.

HUOM! Vierumäen urheiluopisto tarjoaa talvella 2021 ilmaiseksi VOK 1 -verkkokurssit Tunne- ja vuorovaikutustaidot valmennuksessa sekä Psyykkiset ominaisuudet harjoittelussa. Ilmoittautuminen 8.-31.1.2021 Lisätiedot ja ilmoittautuminen Vierumäen urheiluopiston sivuilta.

Tapahtumakategoria