VOK 1 -kurssi verkossa: Harjoittelun suunnittelu, osa 1 | Talvi 2021

Judoliitto järjestää yhteistyössä Vierumäen Urheiluopiston kanssa VOK 1 -teemakoulutuksia suoritettavaksi verkossa.

Kurssin nimi:
Harjoittelun suunnittelu osa 1 (Kuinka valmennan), 2 h
-    Suoritettavissa verkossa 21.1.-21.2.2021. Arvioitu opiskeluaika 2 tuntia.
-    Etätapaaminen (ei pakollinen) 21.1. klo 18-19.

Kurssin hinta on 30 €, joka suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä Suomisportissa. Ilmoittautuminen päättyy 19.1. Ei jälki-ilmoittautumismahdollisuutta. Kurssille on tullut tarvittava määrä osallistujia, joten se toteutuu.

Ilmoittautuneet saavat ohjeet ja linkin verkkokurssille, joka on suoritettavissa 21.1.-21.2.2021. Osallistujan pitää itse hakea digitaalisesti verkkokoulutuspalvelussa itselleen todistus ja digitaalinen osaamismerkki.

Verkkokurssia täydentää aloitustapaaminen etäyhteydellä. Verkkotapaaminen ei ole pakollinen, mutta se tuo lisäarvoa kurssisisältöön ja tapaamisessa saa tarvittaessa teknisiä ohjeita.
Etätapaaminen: 21.1. klo 18-19
Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse linkki etätapaamiseen.

Kurssin kuvaus
Kokonaisuudessa perehdytään kirjoitetun tekstin, videon sekä luennon ja lisämateriaalin avulla yksittäisen harjoitustapahtuman johtamiseen liittyviin asioihin. Opit tässä kokonaisuudessa mm. Millaisia tekijöitä valmentajan tulisi huomioida yksittäisessä harjoitustapahtumassa? Mihin valmentajan ja urheilijan välisessä vuorovaikutuksessa olisi hyvä keskittyä harjoittelun näkökulmasta? Miten yksi harjoitustapahtuma olisi hyvä koostaa?

Kokonaisuuden oppimistavoitteet ovat:
• Valmentaja tietää mitkä tekijät vaikuttavat yksittäisen harjoitustapahtuman koostamiseen.
• Valmentaja tietää mitä Kuinka valmennan -taidoilla tarkoitetaan.

Tämä verkkokurssi on Judoliiton koulutusjärjestelmän mukainen VOK 1 -tason teemakoulutus. Säilytä kurssin todistus, jotta voit esittää sen tasotodistushakemuksen yhteydessä.

HUOM! Vierumäen urheiluopisto tarjoaa talvella 2021 ilmaiseksi VOK 1 -verkkokurssit Tunne- ja vuorovaikutustaidot valmennuksessa sekä Psyykkiset ominaisuudet harjoittelussa. Ilmoittautuminen 8.-31.1.2021 Lisätiedot ja ilmoittautuminen Vierumäen urheiluopiston sivuilta.

Tapahtumakategoria