VOK 1 -kurssi verkossa: Harjoittelun suunnittelu, osa 1 | Syksy 2020

Judoliitto avaa yhteistyössä Vierumäen Urheiluopiston kanssa VOK 1 -teemakoulutuksia suoritettavaksi verkossa.

Kurssin nimi:
Harjoittelun suunnittelu osa 1 (Kuinka valmennan), 2 h
-    Suoritettavissa verkossa 1.10.-30.10.2020. Arvioitu opiskeluaika 2 tuntia.
-    Etätapaamiset (ei pakolliset) 1.10. klo 19-20 ja 29.10. klo 18-19.30.

Kurssin hinta on 30 €, joka suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä Suomisportissa. Ilmoittautuminen päättyy 27.9. Kurssi toteutuu, kun ilmoittautumisia on vähintään 5. Mikäli kurssi ei toteudu, palautetaan osallistumismaksu ilmoittautuneille. Päivitys 18.9.: Kurssille on ilmoittautunut yli 5 osallistujaa, joten kurssi toteutuu,

Ilmoittautuneet saavat ohjeet ja linkin verkkokurssille, joka on suoritettavissa 1.10.-29.10.2020. Osallistuja saa kurssin suorittamisesta todistuksen ja digitaalisen osaamismerkin.

Verkkokurssia täydentää kaksi verkkotapaamista etäyhteydellä. Verkkotapaamiset eivät ole pakollisia, mutta tuovat lisäarvoa kurssisiältöön ja tapaamisissa saa tarvittaessa teknisiä ohjeita. Etätapaamiset:
1.10. klo 19-20
29.10. klo 18-19.30
Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse linkit etätapaamisiin.

Kurssin kuvaus
Tervetuloa harjoittelun suunnittelun perustason valmennusosaamisen kokonaisuuteen. Kokonaisuudessa perehdytään kirjoitetun tekstin, videon sekä luennon ja lisämateriaalin avulla yksittäisen harjoitustapahtuman johtamiseen liittyviin asioihin. Opit tässä kokonaisuudessa mm. Millaisia tekijöitä valmentajan tulisi huomioida yksittäisessä harjoitustapahtumassa? Mihin valmentajan ja urheilijan välisessä vuorovaikutuksessa olisi hyvä keskittyä harjoittelun näkökulmasta? Miten yksi harjoitustapahtuma olisi hyvä koostaa?
Kokonaisuuden oppimistavoitteet ovat:
• Valmentaja tietää mitkä tekijät vaikuttavat yksittäisen harjoitustapahtuman koostamiseen.
• Valmentaja tietää mitä Kuinka valmennan -taidoilla tarkoitetaan.

Tämä verkkokurssi on Judoliiton koulutusjärjestelmän mukainen VOK 1 -tason teemakoulutus. Säilytä kurssin todistus, jotta voit esittää sen tasotodistushakemuksen yhteydessä.

Tiedustelut: Judoliiton koulutus- ja nuorisopäällikkö Katri Lilja
katri.lilja(a)judoliitto.fi