Valmennuslinjaus-työpaja 15.6.2020

Kamppailulajit järjestävät yhdessä Olympiakomitean kanssa maksuttoman etäklinikan seuran valmennuslinjan laatimiseen. Klinikalla opastetaan valmennuslinjan tekemiseen ja uuteen linjauksen ohjevihkoon / työkaluun. Tavoitteena on tukea seurojen linjaustöiden vastuuhenkilöitä ja avata työkalua tarkemmin.

Valmennuslinjaus on yksi Tähtiseuran laatutekijöistä ja hyödyllinen seuran sisäinen ohje kaikille seuroille. Lisätietoa valmennuslinjauksesta löydät alempana olevasta artikkelilinkistä.

Työpaja pidetään zoom-etäyhteydellä 15.6. klo 17-20. Zoom-linkki lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse maanantaina 15.6.

Työpajaan ilmoittautuminen päättyy 14.6. klo 23:59. Ilmoittautuminen Suomisportissa.

Klinikkaa vetämässä

Kamppailulajeista: Tiiu Tuomi (Taekwondoliitto), Jaana Jokinen (Judoliitto), Henni Ylimäinen (ITF Taekwon-do), Anssi Kaltevo (Karateliitto), Laura von Boehm (Aikidoliitto), Nyrkkeilyliitto ja Painiliitto

Olympiakomiteasta Marko Viitanen, Eija Alaja

Tähtiseuroista mukana ovat ainakin Oulun Judokerho / Jaana Ronkainen, Budokwai Taekwondo/Roosa Närhi, Iisalmen Taekwondo ja Seinäjoen Jalkapallokerho/Jyri Hietaharju.

Ennakkovalmistautuminen: Lue artikkeli teemasta. Artikkelissa on linkki valmennuslinjauksen ohjevihkoon. Tutustu ohjevihkoon. Klinikassa syvennetään valmennuslinjauksen osia seuraesimerkkien ja keskusteluin

Tervetuloa etäklinikkaan!

Tapahtumakategoria