Valko- ja keltavöiden harjoituspäivä 31.10.2020 | Pajulahti

Judoliitto järjestää yhteisen harjoituspäivän judokoille, joilla on valkoinen tai keltainen vyö. Harjoituspäivä toteutetaan maailman judopäivän (28.10.) hengessä.

Harjoituspäivä on iloisen ilmapiirin tapahtuma, jossa pääsee tekemään hauskoja harjoitteita ja tutustuu muiden seurojen harrastajiin. Tervetuloa kokemaan judoyhteisön lämminhenkinen harjoituskulttuuri.

HUOM! Seuraa tämän sivun sisältöä. Mahdolliset tarkennukset päivitetään tälle sivulle. EDIT 21.10.: Täydennetty koronaohjeistukset (ja koronan takia poistettu luento vanhemmille).

Kohderyhmä: Noin 8-12-vuotiaat judokat, jotka ovat harrastuksen alussa ja esim. seurassaan peruskurssilla.

Päivän aikataulu: Judoharjoitukset Nikulan tatamilla klo 11:00 - 12:30 ja 14:30-16:00. Varusteet: Judogi, zorit, jalkapyyhe, suihkupyyhe, vaihtovaatteet ja oma juomapullo.

Osallistumismaksu ja ilmoittautuminen: Harjoituspäivään ilmoittaudutaan Suomisportissa. Viimeinen ilmoittautumispäivä on maanantai 26.10. Harjoituspäivän hinta on 10 € / lapsi, joka sisältää ohjatut harjoitukset. Lasten huoltajat voivat seurata harjoitusta Nikula-hallissa, riittävin turvaetäisyyksin. Huoltajilla maskit.

Seuran valmentajat ja ohjaajat: Seurojen valmentajat ja peruskurssien ohjaajat ovat tervetulleita mukaan harjoitukseen ja tatamille. Valmentajat ja ohjaajat ilmoittautuvat myös Suomisportissa. Kirjoittamalla maksukohtaan koodin VALMENTAJAILM hinta nollautuu (0 €). Ilmoittautuminen viimeistään 26.10.

Yleiset koronaohjeet: Saavu harjoituspäivään vain terveenä ja oireettomana. Huolehdi hygieniasta - pese kädet, käytä käsidesiä. Judoliiton koronaohjeistukset. Mikäli mahdollista, vältä pukuhuoneen käyttöä. Pese jalat jo kotona.

Koronaohje Nikulan harjoitustilassa: Kaikki, jotka eivät harjoittele tai valmenna käyttävät maskia harjoitustilassa.

Pukuhuonekäytänteet: Pyri pitämään turvavälit pukuhuoneessa. Odota, mikäli pukuhuoneessa on jo paljon käyttäjiä. Mikäli mahdollista, älä käytä pukuhuonetta. Vanhemmat, jotka vierailevat pukuhuoneissa käyttävät maskia.

Ruokatauko:

• Suosittelemme omia eväitä. Osallistujat voivat käyttää A2-sisäänkäynnin aulaa WC-tiloineen (vanha pääsisäänkäynti) ja Nikula-hallia ruokatauon aikana.
  • Ota mukaan hyvät ulkoiluvarusteet, niin voit viettää aikaa myös ulkona ruokatauolla.
  • Koronan takia emme suosittele, mutta perheiden harkinnalla on mahdollista ostaa Pajulahden ravintolan kassalta lounas. Lounashinnat: 6-16 v 8,75 €, aikuiset 11,85 €.

Osallistujien vanhemmat: Infotilaisuus judon harrastamisesta on peruttu koronan takia. Koska Nikula on iso halli, voivat vanhemmat seurata harjoitusta turvavälein Nikulassa, käyttäen maskia.

Harjoituspäivän vastuuvalmentaja: Ruslan Pinhasov

Tapahtumakategoria