U15 -nuorten ja valmentajien yhteisleiri, Orimattila

Nuorille uutta intoa ja valmentajille päivitettyä tietoa kilpajudosta! Orimattilassa järjestetään 28.-29.11.2014 nuorille ja heidän valmentajilleen yhteinen leiri. Tämä on Judoliiton strategian mukainen aloitus U15 ikäryhmän valmennus- ja leirikulttuuriin ja linjassa päävalmentaja Pascal Tayotin aloittamalle uudistukselle ja muutokselle harjoittelukulttuurissa. Pascal kiteytti asian – "WE HAVE TO TRAIN ALL TOGETHER". Tule mukaan uudistamaan judotoimintaa!

Aika: pe 28. - la 29.11.2014

Paikka: Orimattila

U15 -katsastusleiri

Kohderyhmä: Nuoret, vuosina 2000–2002 syntyneet, judon kilpailullisesta puolesta kiinnostueet tytöt ja pojat. Nuorilla vähintään 4.kyu ja vähintään 5 kilpailuun osallistuminen.

Leirin tarkoitus on innostaa nuoria judokoita U18 maajoukkueeseen vuosille 2015–2017 ja tutustuttaa kyseiset ikäluokat liittovalmennukseen – ja tietysti harjoitella laadukkaasti yhdessä! Leirin aikana kartoitetaan nuorten taitoja, halua ja kestävyyttä tavoitteelliseen harjoitteluun tähtäimenä kilpaurheilu-ura. Leiriläisistä vuonna 2000 syntyneillä nuorilla, jotka osoittavat leirillä kykynsä sekä ovat menestyneet Samurai Cupeissa, on mahdollisuus päästä U18 joululeirille.

Leirin sisältö suunnitellaan nuorten toiveiden mukaisesti. Ilmoittautumislomakkeessa kysytään, mitä asioita nuori erityisesti haluaa oppia leirillä.

Valmentajat: Manne Isoranta, Johanna Ylinen ja Mika Toroi

Valmentajien leiri

Kohderyhmä: nuorten valmentajat, jotka tuovat mukanaan vähintään kolme nuorta!

Opetus on harjoittelua nuorten leirin yhteydessä, ryhmätöitä, arviointeja ja keskusteluita yhdessä avoimesti. Valmentajia ohjataan tarkkailemaan nuorten osaamista ja ohjataan oppimaan toisenlaisia tapoja harjoittaa judoa ja vaadittavia ominaisuuksia. Valmentajien tutoreina ja isäntinä toimivat Arttu Laitinen ja Peter Mickelsson Judon Tuesta.

Järjestäjä:    Suomen Judoliitto, Suomen Judovalmentajakerho ja Judon Tuki

Hinnat: Nuoret 45 €, johon sisältyy iltapala, aamupala, lounas ja luokkamajoitus. Maksu viimeistään ma 10.11.2014 Orimattilan Judoseuran tilille FI 76 5308 0750 0050 33. Kuitti mukaan.

Valmentajat 0 €, Judon tuki ja Dan-kollegio hoitavat valmentajien kustannukset. Majoitus pe–la Hotelli Teltassa Orimattilassa. Ruokailut ovat leiriläisten kanssa.

Ilmoittautuminen: viimeistään 10.11.2014 mennessä alla olevalla ilmoittautumislomakkeella. HUOM! Leirille otetaan 20 valmentajaa ilmoittautumisjärjestyksessä!

OHJELMA:

Perjantai 28.11.2014
18:00 - 20:00                    Judoharjoitus - Urheilutalo
20:30 - 21:00                    Iltapala - Urheilutalo
21:00 - 21:30                    Luento - Urheilutalo

- Majoitukseen siirrytään luennon jälkeen - majoitus urheilutalon takana olevassa koulussa

Lauantai  29.11.2014
07:30 - 08:00                    Herättely + aamupala -  Urheilutalo
09:00 - 11:00                    Judoharjoitus - Urheilutalo
11:00 - 12:00                    Lounas - Yhteiskoulu
12:00 - 13:00                    Luento - Urheilutalo
13:30 - 15:00                    Judoharjoitus - Urheilutalo

Sivun alalaidasta löydät kutsun vielä erikseen.

Tutustu koulutuksen peruutusehtoihin ennen ilmoittautumista.

Ilmoittautuminen on päättynyt.

Tapahtumakategoriat