Tulisko B -judotuomarikurssi 24.3.2019 /Vantaa

Judoliiton Tuomarikomissio järjestää Tulisko B -judotuomarikurssi 24.3.2019 Alempien vöiden mestaruuskilpailuiden yhteydessä Vantaalla.

Aika: sunnuntai 24.3.2019 noin klo 08:30 - 16:30.

Paikka: Lehtikuusen koulu, Hiirakkotie, Vantaan Hakunila.

Koulutus valmentaa C-tuomareita kohti B-lisenssiä. Kurssilla keskitytään erityisesti judotuomarin liikkumiseen ja sijoittumiseen tatamilla ottelun aikana sekä kahden käden käyttämiseen tuomaritoiminnassa. Koulutus järjestetään Alempien vöiden mestaruuskilpailuiden yhteydessä.  Kurssilaiset tuomitsevat otteluita kilpailussa, tuomarointia videoidaan ja kurssilaisille annetaan palautetta ja vinkkejä tuomaroinnin kehittämiseksi.

Hyväksytysti suoritetun kurssin jälkeen tuomarilla on mahdollisuus hakea B-tuomarilisenssikokeeseen, jos muut vaatimukset täyttyvät (tuomittujen kilpailujen määrä, vyöarvo ja ikä)

Varustus: judotuomarivarusteet, muistiinpanovälineet, ennakkoon lähetetty materiaali joko tulostettuna tai sähköisenä ja judopassi.

Kouluttajat: Janne Nyman 4.dan ja Maarit Kallio 4.dan

Lisätiedot: Janne Nyman, 0400-933704, janne.nyman@sgs.com, Maarit Kallio 040-5777407, maarit.k.kallio@gmail.com

Koulutuksen hinta: 75€ (sisältää koulutuksen ja koulutusmateriaalit)

Ilmoittautuminen: Viimeistään 18.3.219 Suomisportissa täällä. Ilmoittautuessa hyväksyt Judoliiton koulutustapahtumien peruutusehdot.

Tervetuloa!!

Tapahtumakategoria