SUEK Antidopingkoulutus urheilijoille klo 17:00-18:30

COVID-19 -pandemian vuoksi Suomen urheilun eettinen keskus SUEK ry järjestää toistaiseksi koulutuksensa etä- ja verkkokoulutuksina.

Webinaari urheilijoille: Antidopingkoulutus urheilijoille ma 11.5.2020 klo 17:00–18:30

Urheilijat, valmentajat ja kaikki muut urheilutoimijat voivat helposti oppia ja varmistaa tietonsa antidopingasioista myös Puhtaasti paras -verkkokoulutuksen avulla. Koulutuksen voi tehdä missä ja milloin vain, ja se toimii myös mobiililaitteilla. Lajiliitot pystyvät hyödyntämään verkkokoulutusta itsenäisesti myös omissa urheilija- ja valmentajakoulutuksissaan.

Suomen urheilun eettinen keskus SUEK ry:n tarkoituksena on yhteistyössä urheilutoimijoiden kanssa taata kaikille yhdenvertainen oikeus eettisesti kestävään urheiluun. SUEKin tehtäviä ovat urheilun eettiset asiat, antidopingtoiminta, kilpailumanipulaation torjunta sekä katsomoturvallisuuden ja -viihtyvyyden edistäminen.

SUEK toteuttaa tehtäväänsä koulutuksen, tutkimuksen, viestinnän ja sidosryhmäyhteistyön keinoin. Se tekee laaja-alaista yhteistyötä niin kansallisten kuin kansainvälisten urheilutoimijoiden ja viranomaisten kanssa.

suek.fi | #puhtaastiparas | @SUEK_FINCIS

Tapahtumakategoria