Seuraverkoston Teams-kokous 16.6.2020

Judoseurojen verkoston tavoitteena on mahdollistaa judoseurojen välistä ajatusten vaihtoa, hyvien toimintatapojen jakoa sekä parantaa Judoliiton ja judoseurojen välistä yhteistyötä ja vuorovaikutusta.

Seuraverkostolla on Teams-kokous tiistaina 16.6.2020 klo 18 - 20. Klo 18.00-18.30 on Suomisportin koulutus ja 18.30 alaken "normaali" Seuraverkoston tapaaminen. Voit välittää kokouslinkin seurasi Suomisport-vastuuhenkilölle. Kokouslinkki lähetetään sähköpostitse edellisenä päivänä Seuraverkostolle.

Kuinka ilmoitan judoseurani seuraverkostoon?

1. Selvitä kuka seurastasi on kiinnostunut liittymään seuraverkostoon.

2. Ilmoita seurasi edustajan nimi, sähköposti, puhelinnumero ja tehtävä seurassa sähköpostilla Katri Liljalle:  katri.lilja(a)judoliitto.fi, joka on suoraan yhteydessä tähän henkilöön.

Judoseura voi nimetä yhden tai useamman edustajan seuraverkostoon. Edustajan tulee olla henkilö, joka tietää oman judoseuransa toiminnasta riittävästi pystyäkseen tunnistamaan seuratoiminnan haasteita ja jakamaan hyviä käytäntöjä seurassaan ja seuraverkostossa. Seuran nimeämällä henkilöllä tulee olla käytettävissään tietokone ja siinä mielellään kamera.

Katso Seuraverkoston syyskuun 2019 tapaamisen materiaalit.

Tapahtumakategoria