Seuraverkoston Teams-kokous 16.4.2020

Judoseurojen verkosto perustettiin vuoden 2019 alussa. Sen tavoitteena on mahdollistaa judoseurojen välistä ajatusten vaihtoa, hyvien toimintatapojen jakoa sekä parantaa Judoliiton ja judoseurojen välistä yhteistyötä ja vuorovaikutusta.

Seuraverkostolla on Teams-kokous torstaina 16.4.2020 klo 18-19.00/19.30. Koronakeväänä toteutetaan seurojen pyynnöstä Seuraverkoston Teams-tapaamisia tavanomaista useammin. Keskustelun aiheet nousevat osallistujien toiveista.

Kuinka ilmoitan judoseurani seuraverkostoon?

1. Selvitä kuka seurastasi on kiinnostunut liittymään seuraverkostoon.

2. Ilmoita seurasi edustajan nimi, sähköposti, puhelinnumero ja tehtävä seurassa sähköpostilla Katri Liljalle:  katri.lilja(a)judoliitto.fi, joka on suoraan yhteydessä tähän henkilöön.

Judoseura voi nimetä yhden tai useamman edustajan seuraverkostoon. Edustajan tulee olla henkilö, joka tietää oman judoseuransa toiminnasta riittävästi pystyäkseen tunnistamaan seuratoiminnan haasteita ja jakamaan hyviä käytäntöjä seurassaan ja seuraverkostossa. Seuran nimeämällä henkilöllä tulee olla käytettävissään tietokone ja siinä mielellään kamera.

Katso Seuraverkoston syyskuun 2019 tapaamisen materiaalit.

Tapahtumakategoria