Seurajohtaja- ja Seuratoimijapäivät / Pori

Syyskuussa järjestetään jälleen Judoliiton Seurajohtaja- ja seuratoimiapäivät. Tällä kertaa paneudumme judoseuroja koskeviin ajankohtaisiin asioihin ja verkostoidumme Yyterin upeissa maisemissa.

Judoliitto ja Porin Fudoshin järjestävät Seurajohtaja- ja Seuratoimijapäivät Porissa 7.-8.9.2019.

Viime vuonna pitkästä aikaa järjestetty tapahtuma kokosi yhteen seuratoimijoita 22 eri judoseurasta. Tapahtuma järjestetään taas tänä vuonna ja tällä kertaa Porissa, Yyterin upeissa maisemissa. Ohjelmassa seuralle ajankohtaisten asioiden lisäksi myös mukavaa yhdessä oloa.

Kohderyhmä: Tapahtuma on tarkoitettu erityisesti niille judokoille, jotka haluavat kehittää oman seuransa toimintaa, judoseurojen puheenjohtajille, toiminnanjohtajille, hallituksen jäsenille ja muille asiasta kiinnostuneille.

Ohjelmassa mm. ajankohtaista asiaa judoseuroille (tarkentuu pian), case: koulujudo (Maskun Tempo) ja vuoden 2018 judoseuran Jigotain toiminnan esittely, suomalaisen judon strategia 2021-2024.

Osallistuja varaa majoittumisen itse Virkistyshotelli Yyteristä koodilla JUDO joko sähköpostilla myynti@virkistyshotelli.fi tai puhelimitse 02-6285300. Alla näkyvät tarjoushinnat ovat voimassa myös perjantaina majoittuville. Hintaan sisältyy buffetaamiainen sekä kylpylän ja kuntosalin vapaa käyttö niiden aukioloaikoina.

Majoitushinta

• 60,00 €/hlö / vrk/2 hengen huone (norm.69,00 €/hlö)
  • 90,00 €/hlö / vrk/1 hengen huone (norm. 105,00 €/hlö)

Saapuminen

Virkistyshotelli sijaitsee 15 minuutin ajomatkan päässä Porin keskustasta. Myös veneellä pääsee Yyterin rantaan. Linja-autot ja junat saapuvat Porin matkakeskukseen, josta pääsee suoraan hotellin pihaan Porin Linjojen busseilla. Myös kuljetus matkakeskuksesta onnistuu tarvittaessa Porin Fudoshinin toimesta.

Alustava aikataulu:

Lauantai 7.9.

klo 10.00-12.00 Kokoustila (aamukahvi/tee ja suolainen kahvileipä)

klo 12.00-13.00 Lounas noutopöydästä

klo 13.00-15.30 Kokoustila

klo 15.00 Iltapäiväkahvi/tee ja makea kahvileipä kokoustilassa

klo 15.30 Majoittuminen ja check in

klo 16.00-17.30 Frisbeegolf, ohjattua liitokiekkoa Yyterin duunien maisemissa (osta lisätuotteena ilmoittautumisen yhteydessä)

Klo 16-20 Sauna kylpyläosasto käytössä majoittuville. Ei-majoittuvat voivat rentoutua kylpylässä 15€ hintaan (maksetaan hotellissa).

klo 19.30 Buffetillallinen (osta lisätuotteena ilmoittautumisen yhteydessä)

klo 21.00 Talon ohjelmaa päivän mukaisesti

Sunnuntai 8.9.

klo 08.00 Buffetaamiainen ravintolassa

klo 09.00-12 Kokoustila

klo 12.00-13.00 Keittolounas

Huoneiden luovutus ja check out

klo 13.00-15.00 Kokous tilassa päättyy

Hyvää kotimatkaa!

Tapahtuman hinnat ja ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen (viimeistään 14.8.) tapahtuu Suomisportissa täällä. Ilmoittautumisen voi teknisistä syistä tehdä vain osallistuja itse. Hinnat sisältävät ruokailut ja kokoustarjoilun, mutta eivät majoitusta ja lauantain illallista. Katso Judoliiton koulutustapahtumien peruutusehdot.

• Tähtiseurojen edustajat: tapahtuma la-su 69€
  • Early Bird 13.6.-21.7.: tapahtuma la-su 89€
  • Normaalihinta 22.7.-14.8.: tapahtuma la-su 99€

Osta ilmoittautumisen yhteydessä lisätuotteena lauantai illalle Frisbeegolf 12€ ja illallinen 22€.

Lue juttu 2018 Seuratoimijapäivistä Judolehden sivuilta täältä.

Tapahtumakategoria

Ladattavat tiedostot: