Oppimisen ja opettamisen perusteet judossa, Nummela

Koulutus on Judoliiton koulutusjärjestelmän I-tason kurssi ja se on tarkoitettu ns. judokan toiseksi kurssiksi, jolla pyritään antamaan judokoille "ensimmäisiä" tietoisia ja testattuja "eväitä" opetella ja opettaa judoa.

Aika:

Lauantai 30.11.2013 klo 10:00-17:00 ja sunnuntai 1.12.2013 klo 10:00-16:00.

Paikka:

Nummelan judon dojolla, Juurakkotie 5, Nummela. Katso kartta tästä.

Sisältö:

Kurssilla annetaan perusteet judon oppimiseen ja opettamiseen tatamilla, käyttäen hyväksi Judon periaatteita. Kurssilla keskitytään parityöskentelyyn ja käydään mm. läpi oppimisen vaiheet teoriassa sekä sovelletaan teoriaa käytännön harjoitteluun. Kurssi painottuu tatamilla tapahtuvaan harjoitteluun sekä oppilaitten tekemiin opetustuokioihin, joista he saavat palautetta.

Kurssilaisen tulee olla vähintään oranssivöinen, 12 vuotta täyttänyt ja Judon perusteet -koulutuksen käynyt.

Vetäjinä toimivat Etelä-Suomen aluekouluttajat Katri Maijala ja Taavi Forssell.

Ilmoittautumiset viimeistään tiistain 26.11.2013 aikana. (ks. Suomen Judoliiton Etelä-Suomen alueen kurssin peruutusehdot) osoitteessa: http://www.judoshiai.fi/oopilmo Samalta sivulta näet myös ilmoittautuneet. Ilmoittautumisen yhteydessä saat ennakkotehtävät.

Kurssille otetaan max 35 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Jos kurssi tulee täyteen ennen viimeistä ilmoittautumispäivää, ilmoittautumislomake sulkeutuu.

Varustus:

valkoinen judogi, muistiinpanovälineet, ennakkotehtävät, judopassi, eväät jakurssin maksukuitti.

Kurssimaksu:

75 €uroa Maksetaan Suomen Judoliiton Etelä-Suomen alueen tilille Sampo FI8380001800818917 (kuitti mukaan). Käytä maksaessasi viitenumeroa 130158.

Lisätietoja antaa Katri Maijala, Etelä-Suomen aluekouluttaja p.0503700907, sähköposti: katri_maijala (at) hotmail.com
Liitteenä sama kutsu pdf-muodossa salille tulostettavaksi.

Tervetuloa koulutukseen!

Tapahtumakategoria