Oppimisen ja opettamisen perusteet judossa / Kurikka

Oppimisen ja opettamisen perusteet-koulutus järjestetään 21.-22.4.2018 Kurikassa Seibukanin dojolla (Laurintie 21, Kurikka).

Koulutuksessa opitaan perusasioita oppimisesta ja opettamisesta. Asiat käydään läpi judon oppimisen ja opettamisen näkökulmasta. Tatamilla tehtävissä harjoitteissa keskitytään erityisesti liikkumisen harjoitteluun erilaisissa tilanteissa. Tekniikoiden opettamista tutkitaan opetuksen osittamisen näkökulmasta edeten helposta vaikeampaan. Judokat suunnittelevat ja toteuttavat opetustuokioita yksilölle, parille, pienryhmälle ja suurelle ryhmälle. Opetustuokioita opetellaan arvioimaan ja antamaan palautetta. Opettamisen ja oppimisen teorian lisäksi koulutuksessa tehdään oma judokoulutuspolku. Lisäksi tehdään katsaus Judoliiton asioihin sekä perehdytään ADT -asioihin.

Kohderyhmä: Toinen peruskoulutus kaikille yli 12 -vuotiaille judokoille myöhempien koulutusten pohjaksi. Huomio: Tämä OOP -koulutuksen suorittaminen vaaditaan sinisen (2.kyu) suorittamiseen.

Koulutuskutsu ja ohjeet ilmoittautumiseen alla olevassa liitteessä.

Tapahtumakategoria

Ladattavat tiedostot: