Oppimisen ja opettamisen perustaidot judossa /Helsinki

Etelä-Suomen judo järjestää oppimisen ja opettamisen perustaidot judossa -koulutuksen 26.-27.10.2019 Hontai Judon dojolla Suutarilassa

"Oppimisen ja opettamisen perusteet" on Judoliiton koulutusjärjestelmän I-tason koulutus, joka on jatkoa I-tason Judon perusteet -koulutukselle. Se on tarkoitettu judokan toiseksi koulutukseksi judouralla. Koulutuksessa pyritään antamaan judokoille ensimmäisiä tietoisia ja testattuja "eväitä" opetella ja opettaa judoa.

Sisältö:

Oppimisen ja opettamisen perusteet judossa -koulutuksessa opitaan perusasioita oppimisesta ja opettamisesta. Asiat käydään läpi judon oppimisen ja opettamisen näkökulmasta. Tekniikoiden opettamista tutkitaan opetuksen osittamisen näkökulmasta edeten helposta vaikeampaan. Judokat suunnittelevat ja toteuttavat opetustuokioita koulutusryhmälle. Opetellaan antamaan palautetta ja arvioimaan opetustuokioita. Opettamisen ja oppimisen teorian lisäksi koulutuksessa tehdään oma judokoulutuspolku ja lisäksi tehdään katsaus Judoliiton ajankohtaisiin asioihin sekä perehdytään ADT-asioihin.

Koulutukseen ilmoittautujalla tulee olla Judon perusteet -koulutus käytynä ja ikää vähintään 13 vuotta. On suositeltavaa, että ilmoittautujalla olisi vihreä vyö suoritettuna.

Kouluttajina Judoliiton kouluttajat Marita Kokkonen ja Niina Nikulainen.

Koulutuskutsu ja ilmoittautuminen Etelä-Suomen Judon sivuilla: https://www.etelasuomenjudo.fi/

Tapahtumakategoria