Oppimisen ja opettamisen perustaidot judossa 6.-7.4.2019 /Helsinki

Etelä-Suomen Judo järjestää Oppimisen ja opettamisen perustaidot -koulutuksen 6.-7-4-2019 Helsingissä.

Koulutuksessa opitaan perusasioita oppimisesta ja opettamisesta. Asiat käydään läpi judon oppimisen ja opettamisen näkökulmasta. Tekniikoiden opettamista tutkitaan opetuksen osittamisen näkökulmasta edeten helposta vaikeampaan. Judokat suunnittelevat ja toteuttavat opetustuokioita koulutusryhmälle. Opetellaan antamaan palautetta ja arvioimaan opetustuokioita. Opettamisen ja oppimisen teorian lisäksi koulutuksessa tehdään oma judokoulutuspolku ja lisäksi tehdään katsaus Judoliiton ajankohtaisiin asioihin sekä perehdytään ADT-asioihin. Koulutus painottuu tatamiharjoitteluun.

Koulutukseen ilmoittautujalla tulee olla Judon perusteet -koulutus käytynä ja ikää vähintään 13 vuotta. Koulutus tulee käydä ennen sinisen vyö koetta. On suositeltavaa, että ilmoittautujalla olisi vähintään vihreä vyö suoritettuna koulutuksessa.

Aika: Lauantai 6.4.2019 klo 9.30-17.00 ja sunnuntai 7.4.2019 klo 10.00- noin 16.00.

Paikka: Hontai Judon dojo, Lampputie 4, Helsinki (Suutarila).

Ilmoittautuminen ja maksu tulee suorittaa viimeistään sunnuntain 31.3.2019 aikana. Koulutuksen hinta on 75 euroa (sisältää koulutuksen ja materiaalin).

Koulutuskutsu ja ilmoittautuminen Etelä-Suomen Judon sivuilla täällä.

Tapahtumakategoria