Oppimisen ja opettamisen perustaidot judossa 4.-5.4.2020 | Helsinki PERUUTETTU

"Oppimisen ja opettamisen perusteet" on Judoliiton koulutusjärjestelmän I-tason koulutus, joka on jatkoa I-tason Judon perusteet -koulutukselle. Se on tarkoitettu judokan toiseksi koulutukseksi judouralla. Koulutuksessa pyritään antamaan judokoille ensimmäisiä tietoisia ja testattuja "eväitä" opetella ja opettaa judoa.

Päivitys 13.3.2020
Koulutus on peruutettu!

Etelä-Suomen judo järjestää oppimisen ja opettamisen perustaidot judossa -koulutuksen Hontai Judon dojolla Suutarilassa.

Aika: Lauantai 4.4.2020 klo 9.00-16.30 ja sunnuntai 5.4.2020 klo 10.00- noin 16.00.

Paikka: Hontai Judon dojo, Lampputie 4, Helsinki (Suutarila). Kulkuohjeet: http://hontaijudoclub.com/fi/hontai-judo/yhteystiedot/

Sisältö: Oppimisen ja opettamisen perusteet judossa -koulutuksessa opitaan perusasioita oppimisesta ja opettamisesta. Asiat käydään läpi judon oppimisen ja opettamisen näkökulmasta. Tekniikoiden opettamista tutkitaan opetuksen osittamisen näkökulmasta edeten helposta vaikeampaan. Judokat suunnittelevat ja toteuttavat opetustuokioita koulutusryhmälle. Opetellaan antamaan palautetta ja arvioimaan opetustuokioita. Opettamisen ja oppimisen teorian lisäksi koulutuksessa tehdään oma judokoulutuspolku ja lisäksi tehdään katsaus Judoliiton ajankohtaisiin asioihin sekä perehdytään ADT-asioihin. Koulutus painottuu tatamiharjoitteluun, ja hyväksytty suoritusmerkintä edellyttää läsnäoloa koko koulutuksen ajan.

Kouluttajina toimivat Suomen Judoliiton kouluttajat Taavi Forssell ja Niina Nikulainen.

Ilmoittautuminen sunnuntain 29.3. aikana. Koulutukseen otetaan max 25 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä.

Koulutukseen ilmoittautujalla tulee olla Judon perusteet -koulutus käytynä ja ikää vähintään 13 vuotta. On suositeltavaa, että ilmoittautujalla olisi vihreä vyö suoritettuna.

Lisätiedot, koulutuksen aikataulut ja ilmoittautumislomake.

Tapahtumakategoria