Oppimisen ja opettamisen perustaidot judossa 26.-28.4.2019 /Lappeenranta

Lappeenrannan Kamiza Järjestää Oppimisen ja opettamisen perusteet judossa -koulutuksen 26.-28.4.2019.

Koulutuksessa opitaan perusasioita oppimisesta ja opettamisesta. Asiat käydään läpi judon oppimisen ja opettamisen näkökulmasta. Tatamilla tehtävissä harjoitteissa keskitytään erityisesti liikkumisen harjoitteluun erilaisissa tilanteissa. Tekniikoiden opettamista tutkitaan opetuksen osittamisen näkökulmasta edeten helposta vaikeampaan. Judokat suunnittelevat ja toteuttavat opetustuokioita yksilölle, parille, pienryhmälle ja suurelle ryhmälle. Opetustuokioita opetellaan arvioimaan ja antamaan palautetta. Opettamisen ja oppimisen teorian lisäksi koulutuksessa tehdään oma judokoulutuspolku. Lisäksi tehdään katsaus Judoliiton asioihin sekä perehdytään ADT -asioihin.

Kurssille osallistuvien suositellaan olevan vähintään 14 vuoden ikäisiä ja heillä olisi hyvä olla vähintään oranssi vyö (4. kyu) suoritettuna. Etenkin aikuisilla harrastajilla näistä voidaan tosin joustaa, varsinkin jos on vähänkään tekemisissä harjoitusten ohjaukseen liittyvissä tehtävissä.

Graduointisääntöjen mukaan tämä koulutus tulee käydä ennen sinisen vyön (2. kyu) suorittamista.

Koulutuksen ajat: pe 17-19, la 13-17 ja su 11-14.

Kouluttajana toimii Mikko Välimäki.

Lisätiedot: Tatu Kosonen (järjestelyt, tatu.kosonen@iki.fi, 050 584 5896) tai Mikko Välimäki (koulutuksen sisältö, valimaki.mikko@gmail.com, 041 543 7474)

Koulutuksen hinta: 50€ sisältäen opetuksen ja materiaalit.

Ilmoittautuminen Suomisportissa täällä viimeistään sunnuntaina 21.4.

Tervetuloa Lappeenrantaan kouluttautumaan!

Tapahtumakategoria