Muksujudo 1, Varalan Urheiluopisto

Suosittu muksujudon ohjaajakoulutus pidetään 28.-29.11. Varalan urheiluopistolla Tampereella. Kouluttajina Henry Lipponen ja Pasi Lind.

Muksujudo-ohjaaja 1. koulutus Varalassa. Ilmoittaudu heti, sillä paikkoja on rajoitetusti! Muksujudo-ohjaajakoulutuksessa perehdytään lapsen motoriseen kehitykseen ja sen tukemiseen liikunnallisin keinoin. Perusliikuntataitojen opettamista käydään leikkien tiimellyksessä. Pienille 5 – 6 -vuotiaille lapsille sopivia judotekniikoista tutkitaan tatamilla. Ohjauksen suunnitteluun annetaan selkeät raamit. Koulutus koostuu luennoista, demonstraatioista ja käytännön harjoituksista. Jokainen saa muksujudo-ohjaajakansion, joka sisältää koulutusmateriaalin lisäksi muksujudon tukimateriaalit. Koulutus oikeuttaa seuran käyttämään Judoliiton virallista Muksujudo-tunnusta.

Minkä pienenä oppii, sen vanhana taitaa

2. tason koulutus, 18 h

Kohderyhmä: Koulutus on tarkoitettu alle kouluikäisten lasten judo-ohjaajille sekä muille aiheesta kiinnostuneille.

Koulutukseen voivat osallistua vain Judoliiton jäsenseurojen jäsenet, jotka on rekisteröity Sporttirekisteriin.

Aika: 28.-29.11.2015
Koulutus alkaa lauantaina 28.11 klo 10.00 ja päättyy sunnuntaina 29.11. klo 16.00

Paikka: Varalan urheiluopisto, Varalankatu 36, Tampere.

Kouluttajat: Pasi Lind, 4. dan, Henry Lipponen, 5. dan

Hinta: 240 € sisältää majoituksen kahden hengen huoneissa, ruokailut sekä opetuksen ja materiaalina Muksujudo 1 – kansion sekä kirjan: Rinta, Lind, Lipponen, Tamminen (2008): Viikarit vauhdissa. Mikäli ei majoitu Varalassa, hinta on 190 €. Kurssimaksu laskutetaan seuroilta. Toimistopalvelumaksu on 9 €.

Muuta: Mukaan muistiinpanovälineet ja judogi.
Koulutukseen otetaan enintään 20 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä!

Ilmoittautuminen on päättynyt ja kaikki paikat ovat täynnä. Kiitos ilmoittautuneille! Yksittäinen osallistuja voi vielä olla mahdollista saada mukaan, joten jos myöhästyit määräajasta mutta haluaisit vielä mukaan, ota yhteyttä suoraan Petteri Luukkaiseen  petteri.luukkainen@judoliitto.fi

LA 28.11.
10.00 – 11.30 Judoharjoitus
12.00 – 13.00 Lounas
13.00 – 14.00 Muksujudon sisältö, luento
14.00 – 15.30 Perusliikkeet, luento, ryhmätyöt
16.00 – 17.00 Perusliikkeiden ohjaaminen ja soveltaminen tatamilla
17.00 – 18.00 Päivällinen
18.00 – 19.00 Muksujudoharjoituksen suunnittelua, ryhmätyö
19.00 – 20.00 Leikkejä tatamilla
21.00 – 22.00 Sauna

SU 29.11.
9.00 – 11.00 Ryhmätöiden purku tatamilla
10.15 – 12.15 Muksujudon vuosisuunnitelma, luento
12.30 – 13.15 Lounas
13.15 – 15:00 Ohjaustyylit muksujudossa, teoriaa ja käytäntöä tatamilla
15.00 – 16.00 Luokkasessio: Vanhemmat ja lapset yhdessä tatamille! Koulutuspalaute ja kotiin!

Tervetuloa hikoilemaan, nauramaan ja nauttimaan ohjaamisen suunnittelun ilosta!

Tapahtumakategoria