Muksujudo 1 -ohjaajakoulutus, Varala

Suosittu muksujudon ohjaajakoulutus pidetään 18.-19.3.2017 Varalan urheiluopistolla Tampereella. Kouluttajina Henry Lipponen ja Pasi Lind.

Judoliitto järjestää Muksujudo 1 -ohjaajakoulutuksen Varalassa 18.-19.3.2017 Koulutus alkaa la 18.3. klo 10.00 kamppailusalin judomatolla.

Sisältö: Koulutuksessa perehdytään lapsen motoriseen kehitykseen ja sen tukemiseen liikunnallisin keinoin. Perusliikuntataitojen opettamista käydään läpi leikkien tiimellyksessä. Pienille 5-6 -vuotiaille lapsille sopivia judotekniikoista tutkitaan tatamilla. Ohjauksen suunnitteluun annetaan selkeät raamit. Koulutus koostuu luennoista, demonstraatioista ja käytännön harjoituksista. Jokainen saa muksujudo-ohjaajakansion, joka sisältää koulutusmateriaalin lisäksi muksujudon tukimateriaalit. Koulutus oikeuttaa seuran käyttämään Judoliiton virallista Muksujudo-tunnusta.

Kohderyhmä:  Koulutus on tarkoitettu alle kouluikäisten lasten judo-ohjaajille sekä muille aiheesta kiinnostuneille. Koulutukseen voivat osallistua vain Judoliiton jäsenseurojen jäsenet, jotka on rekisteröity Sporttirekisteriin.

Aika: 18.-19.3.2017. Koulutus alkaa lauantaina 18.3. klo 10.00 ja päättyy sunnuntaina 19.3. klo 16.00

Paikka: Varalan Urheiluopisto, Varalankatu 36, Tampere.

Kouluttajat: Henry Lipponen, 5 dan ja Pasi Lind, 5 dan

Varusteet: Muistiinpanovälineet ja judogi.

Hinta: 240€ + toimistopalvelumaksu 9€. Hinnat sisältävät majoituksen kahden hengen huoneissa, ruokailut, opetuksen sekä materiaalina Muksujudo 1 -kansion ja kirjan: Rinta, Lind, Lipponen, Tamminen (2008): Viikarit vauhdissa.

Ilmoittautuminen: 10.1.-26.2.2017 osoitteessa https://rekisteri.sportti.fi/tapu/pub/judo/event.php?id=5896

Mukaan voidaan ottaa 30 ensiksi ilmoittautunutta.

Ennen ilmoittautumista tutustu Judoliiton tapahtumien peruutussääntöihin osoitteessa http://www.judoliitto.fi/judoliitto/hinnasto/
Huom. ilmoittautumista varten tarviset Sportti-ID:n. Mikäli sinulla ei ole Sporttirekisteriin lisätty sähköpostiosoitetta, ilmoittatuminen voi keskeytyä. Pyydä seurasi seurakäyttäjää lisämään sähköpostiosoitteesi Sporttirekisteriin ja tee ilmoittautuminen uudestaan. Muissa ongelmatapauksissa ota yhteyttä liiton toimistoon: toimisto@judoliitto.fi tai 050 3847030.

Alustava ohjelma (muutokset mahdollisia)
LA 18.3.
10.00 – 11.30 Judoharjoitus, kamppailusali
12.00 – 13.00 Lounas, ravintola Säde
13.00 – 14.00 Muksujudon sisältö, luokka
14.00 – 15.00 Perusliikkeet (ryhmätyöt), luokka
15.15 – 17.00 Perusliikkeiden ohjaaminen ja soveltaminen, kamppailusali
17.00 – 18.00 Päivällinen, Ravintola Säde
18.00 – 19.00 Muksujudoharjoituksen suunnittelua ryhmissä, kamppailusali
19.00 – 20.00 Leikkejä tatamilla, kamppailusali
20.00 – 22.00 Sauna

SU 19.3.
9.00 – 11.00 Ryhmätöiden purku, kamppailusali
11.15 – 12.15 Muksujudon vuosisuunnitelma, luokka
12.30 – 13.15 Lounas, ravintola Säde
13.15 – 15:00 Ohjaustyylit muksujudossa, teoriaa ja käytäntöä tatamilla, kamppailusali
15.00 – 16.00 Vanhemmat ja lapset yhdessä tatamille! Koulutuspalaute ja kotiin, kamppailusali

Tervetuloa hikoilemaan, nauramaan ja nauttimaan ohjaamisen suunnittelun ilosta!

Tapahtumakategoria