Muksujudo 1 -ohjaajakoulutus verkossa

Suosittu Muksujudo 1-ohjaajakoulutus järjestetään ensimmäistä kertaa verkossa!

Kuva: Tatu Kosonen

Sisältö: Koulutuksessa perehdytään lapsen motoriseen kehitykseen ja sen tukemiseen liikunnallisin keinoin. Osallistuja oppii suunnittelemaan ja toteuttamaan laadukkaan, innostavan ja lasten kehitystä tukevan harjoituksen sekä perehtyy harjoituskauden suunnitteluun. Koulutus oikeuttaa seuran käyttämään Judoliiton virallista Muksujudo-tunnusta.

Koulutuksen rakenne:

• Ensimmäinen yhteinen opintojakso verkossa 24.4.2021 klo 10.00 – 14.00 (avaus, koulutuksen tavoitteet, kirjallisuus, oppimisalusta, motoristeen taitojen kehittyminen, muksujudon tavoite)
  • Välitehtävät
  • Toinen yhteinen opintojakso verkossa 16.5.2021 klo 10.00 – 14.00 (ohjaajana toimiminen, lasten liikunnan toimintamotiivit, tehtävien välitehtävien purku)
  • Välitehtävät
  • Kolmas yhteinen opintojakso verkossa 3.6. 2021 klo 18.00 – 21.00 (välitehtävien purku, muksujudon haasteet ym., koulutuksen päätös)

Kohderyhmä:  Koulutus on tarkoitettu alle kouluikäisten lasten judo-ohjaajille sekä muille aiheesta kiinnostuneille.

Muksujudo 1 on osa Judoliiton junioriohjaajan 2-tason suoritusta: Muksujudo 1 on pakollinen osa Junioriohjaajan VOK 2 -tason koulutusta, joka käynnistyi 4.-6.12. Katso lisätiedot koulutuksesta. Lue lisää Koulutusjärjestelmästä.

Kouluttajat: Henry Lipponen ja Pasi Lind

Ilmoittautuminen Suomisportissa. Ilmoittautuminen päättyy 18.4.2021. Koulutukseen otetaan 25 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Katso Judoliiton koulutusten peruutusehdot.

Vekkokoulutuksen hinta: 219 € sisältäen opetuksen, sähköiset materiaalit, muksujudo-hihamerkin. Tähtiseurojen jäsenille hinta on 200€. Valitse oikea hinta ilmoittautumisen yhteydessä.

Osallistujalla tarvitsee tietokoneen voidakseen osallistua koulutukseen. Web-kamera on suositeltava.

Sähköinen verkkoppimisympäristö: Google Classroom

Etätapaamiset järjestetään Zoomilla.