Muksujudo 1 -ohjaajakoulutus / Pori

Judoliitto ja Porin Fudoshin järjestävät suositun muksujudo 1-ohjaajakoulutus Porissa 8.-9.9.2018.

Sisältö: Koulutuksessa perehdytään lapsen motoriseen kehitykseen ja sen tukemiseen liikunnallisin keinoin. Perusliikuntataitojen opettamista käydään läpi leikkien tiimellyksessä. Pienille 5-6 -vuotiaille lapsille sopivia judotekniikoista tutkitaan tatamilla. Ohjauksen suunnitteluun annetaan selkeät raamit. Koulutus koostuu luennoista, demonstraatioista ja käytännön harjoituksista. Koulutus oikeuttaa seuran käyttämään Judoliiton virallista Muksujudo-tunnusta.

Kohderyhmä:  Koulutus on tarkoitettu alle kouluikäisten lasten judo-ohjaajille sekä muille aiheesta kiinnostuneille. Koulutukseen voivat osallistua vain Judoliiton jäsenseurojen jäsenet, jotka on rekisteröity Suomisporttiin.

Paikka: Porin Urheilutalo, Kuninkaanhaanaukio 3.

Kouluttajat: Henry Lipponen, 5 dan ja Pasi Lind, 5 dan

Varusteet: Muistiinpanovälineet, judogi, omia eväitä.

Hinta: Porin Fudoshinin jäsenet 52€ ja muiden seurojen jäsenet 102€. Hinnat sisältävät opetuksen, lounaan ja välipalan molempina päivinä, muksujudomerkin sekä kirjan: Rinta, Lind, Lipponen, Tamminen (2008): Viikarit vauhdissa. Iloittautuminen 31.8.2018 mennessä Suomisportissa täällä. Ennen ilmoittautumista tutustu Judoliiton tapahtumien peruutusehtoihin osoitteessa http://www.judoliitto.fi/judoliitto/hinnasto/

Majoitus: Majoitus ei sisälly koulutuksen hintaan. Jokainen varaa majoituksensa itse. Hotelli Amadosta on varattu huoneita koulutuksen osallistujille hintaan 1hh/60 €/yö, 2 hh/70€/yö, 3 hh/90 €/yö. Hinnat ovat voivassa VAIN varaamalla sähköpostitse amado@amado.fi tai soittamalla 02-6310100 ja mainitsemalla "Porin Judoseura Fudoshin". Majoitus varattava 24.8. mennessä.

Tiedustelut: Porin Fudoshinin Pia Salonen: pia.salonen@edupori.fi (käytännön asiat) tai Katri Maijala: katri.maijala@judoliitto.fi (koulutuksen sisältöasiat).

Alustava aikataulu:

Lauantai 8.9.

9.00 – 10.30 Judoharjoitus, kamppailusali

10.45– 11.45 Muksujudon sisältö, luokka

11.45- 12.15 Lounas

12.45– 13.45 Perusliikkeet (ryhmätyöt), luokka

13.45 -15.30 Perusliikkeiden ohjaaminen ja soveltaminen, kamppailusali

15.30 -16.00  Päivällinen

16.00– 17.00 Muksujudoharjoituksen suunnittelua ryhmissä, kamppailusali

17.00 – 17.30 Leikkejä tatamilla, kamppailusali

Sunnuntai 9.9.

9.00 – 11.00 Ryhmätöiden purku, kamppailusali

11.15 – 12.15 Muksujudon vuosisuunnitelma, luokka

12.30 – 13.15 Lounas

13.15 – 15:00 Ohjaustyylit muksujudossa, teoriaa ja käytäntöä tatamilla, kamppailusali

15.00 – 15.20 Kahvitauko

15.20  – 17.30 Perhejudo, koulutuspalaute ja kotiin, kamppailusali

Tervetuloa porukalla Poriin kouluttautumaan!

Tapahtumakategoria