Edustusvalmennuksen yhteisleiri Varalassa 27.-30.12.2020

Vuoden 2021 vaihtumiseen valmistaudutaan perinteisesti kaikkien ikäluokkien yhteisleirillä Varalassa.

Leiri alkaa erikseen jaettavien ryhmien lajiharjoituksilla sunnuntaina 27.12. iltapäivästä. Leiri päättyy keskiviikkona 30.12. lounaaseen. Leirillä julkaistaan ensi vuoden edustusjoukkueet, käydään läpi ikäluokkakohtaiset tapahtumakalenterit ja tavoitteet vuodelle 2021.

Kaikkien leirille saapuvien tulee täyttää Hakemus edustusvalmennukseen ryhmiin nimeämistä ja tietojen päivitystä varten (15.12.2020 mennessä). Ikäluokkien edustus- ja haastajaryhmien nimilistat päivitetään joululeirin jälkeen.

Leirin yhteydessä järjestetään myös Judovalmennuksen seminaari, jonne on tervetulleet kaikki kilpajudosta kiinnostuneet. Lisätietoja seminaarista täältä.

Alle 18-vuotiaat

Perinteisesti, myös tänä vuonna, alle 18-vuotiaiden edustusvalmennusleirille ovat tervetulleita uudet tulevana vuonna alle 18-vuotiaiden ikäluokkaan siirtyvät judokat (2006 syntyneet).

Tätä nuoremmat eivät vielä voi ilmoittautua joululeirille, vaan he jatkavat alle 15-vuotiaiden leiripäivissä, yläkoululeireillä ja Winter-/Summer Campeilla Pajulahdessa oman ikäryhmänsä valmennustoiminnassa.

Uusista alle 18-vuotiaiden ikäluokkaan siirtyvistä leireille voivat ilmoittautua automaattisesti Samurai-Cupin kokonaiskilpailussa 3 parhaan joukkoon sijoittuneet. Lisäksi leireille edustusvalmennuksen puolesta erikseen kutsutut ovat tervetulleita. Myös 8. - 9. luokkalaisten yläkoululeirityksessä olevat ja ikäluokkaa vaihtavat voivat ilmoittautua leirille. Henkilökohtaiset valmentajat voivat tiedustella, mikäli katsovat askeleen olevan oikea, nuoren judokan mahdollisuutta osallistua Joululeirille Otto Favénilta: otto.faven@judoliitto.fi.

Huomioikaa että minimivaatimuksena on paitsi ikä myös vähintään vihreän vyön vyöarvo.

Leirihinnat ja -ilmoittautuminen

Huom. leiripakettiin kuuluu ruokailut (ap, lo, pä, ip) majoittuu tai ei.

• Leiri majoituksella - 242 e
  • Leiri majoituksella / aikuisten ja alle 23-v. EM-kilpailuihin 2020 osallistuneet: valitse OLYMPIARYHMÄ 203 e
  • Leiri päiväkävijänä 194,60 e
  • Leiri päiväkävijänä / aikuisten ja alle 23-v. EM-kilpailuihin 2020 osallistuneet: valitse OLYMPIARYHMÄ 161,40 e

Varalan ilmoittautumisjärjestelmän kautta 13.12. mennessä.

Jälki-ilmoittautumispaikkoja voi kysyä lisämaksusta suoraan Varalan vastaanotosta.

Tapahtumakategoria

Päävalmentaja (1.9.2020 alkaen)