Maajoukkueiden yhteisleiri Varalassa

Maajoukkueiden yhteinen joululeiri 27.-30.12. Varalassa

Vuoden 2020 vaihtumiseen valmistaudutaan perinteisesti kaikkien ikäluokkien yhteisleirillä Varalassa. Leiri alkaa yhteisharjoituksella perjantaina 27.12. klo 14. Leirin päättävä harjoitus on maanantaina 30.12. klo 10-12.

Leirillä vierailee myös Ruotsin Judoliiton päävalmentaja Robert Eriksson. Valmentajana hän on nostanut useamman ruotsalaisen nuoren aikuisten tasolla kansainväliseen menestykseen. Robert tulee kertomaan tarkemmin, kuinka Ruotsissa valmennusjärjestelmä toimii ja mitä judovalmennukselta vaaditaan kansainväliseen menestykseen.

Lisäksi leirillä julkaistaan ensi vuoden edustusjoukkueet, käydään läpi ikäluokkakohtaiset tapahtumakalenterit ja tavoitteet vuodelle 2020 sekä keskustellaan ikäluokkakohtaisesti, millaisena halutaan suomalaisen judon ilmeen ja arvojen olevan jatkossa.

Kaikkien leirille saapuvien tulee täyttää Hakemus edustusvalmennukseen tietojen päivitystä varten. Ikäluokkien edustusryhmien ja haastajaryhmien nimilistat päivitetään joululeirin jälkeen.

Leirin yhteydessä järjestetään myös Judovalmennuksen seminaari, jonne on tervetulleet kaikki kilpajudosta kiinnostuneet. Lisätietoja seminaarista kirjeessä myöhemmin lisää.

Ilmoittautumiset tätä kautta 13.12. mennessä.

Tapahtumakategoria

Ladattavat tiedostot: