Kuntojudon ohjaajakoulutus

Judoliitto järjestää kuntojudon ohjaajakoulutuksen Varalassa 22.-23.9.2018. Kouluttajina Henry Lipponen ja Pasi Lind.

Kohderyhmä:
Koulutus on tarkoitettu kuntojudon/ikääntyvien ryhmiä ohjaaville tai aiheesta muuten kiinnostuneille judokoille. Koulutukseen voivat osallistua Judoliiton jäsenseurojen jäsenet, jotka on rekisteröity Sporttirekisteriin.

Aika:
22.-23.9.2018
Koulutus alkaa lauantaina klo 10.00 ja päättyy sunnuntaina klo 15.00

Paikka:
Varalan urheiluopisto, Varalankatu 36, Tampere.

Kouluttajat:
Henry Lipponen, 5 dan ja Pasi Lind, 4 dan

Hinta:
240€ (sis.täysylläpidon kahden hengen huoneissa, opetuksen ja koulutusmateriaalit. Hintaan lisätään toimistopalvelumaksu 9€.

Toimita ilmoittautumisen yhteydessä muodostuva lasku maksavalle taholle (seuralle). Maksu tulee olla suoritettu ennen koulutuksen alkua.

Varusteet: Muistiinpanovälineet ja judogi.

Ilmoittautuminen: ilmoittautumislinkki lisätään tähän lähempänä ajankohtaa.

Ennen ilmoittautumista tutustu Judoliiton tapahtumien peruutussääntöihin osoitteessa http://www.judoliitto.fi/judoliitto/hinnasto/

Huom. ilmoittautumista varten tarviset Sportti-ID:n. Mikäli sinulla ei ole Sporttirekisteriin lisätty sähköpostiosoitetta, ilmoittautuminen voi keskeytyä. Pyydä seurasi seurakäyttäjää lisämään sähköpostiosoitteesi Sporttirekisteriin ja tee ilmoittautuminen uudestaan. Muissa ongelmatapauksissa ota yhteyttä liiton toimistoon: toimisto@judoliitto.fi tai 050 3847030.

Tapahtumakategoria