Koutsi ei kiusaa -seminaari

Tervetuloa kamppailulajien ja Painonnostoliiton järjestämään Koutsi ei kiusaa -seminaariin!

Mitä on häirintä? Entä kiusaaminen? Mitä tehdä, jos seurassanne ilmenee häirintää?

Häirintä ja kiusaaminen ovat nousseet viime vuosien aikana yhteiskunnallisen keskustelun ytimeen. Urheilussa näitä ongelmia voi esiintyä lajissa kuin lajissa, niin harrastetasolla kuin huippu-urheilussa. Urheilutoimijoiden ja -seurojen onkin hyvä miettiä, miten mahdollisia ongelmia tulisi ennaltaehkäistä ja hoitaa.

Koutsi ei kiusaa -seminaarissa käsitellään häirintää ja kiusaamista urheilussa sekä annetaan käytännön toimintaohjeet mahdollisten häirintätapausten hoitamiseen.

Seminaarin kouluttajina toimivat asiantuntijat Suomen Olympiakomiteasta, Suomen Valmentajista, SUEK:sta sekä Väestöliitosta.

Aika: 14.10.2019 klo.17:00-20:00
Paikka: Sporttitalon sininen aula (5krs.), Valimotie 10, 00380 Helsinki

Seminaari on ilmainen. Ilmoittaudu paikanpäälle tulevaksi Suomisportissa: https://www.suomisport.fi/events/9adbf6ed-f452-44ea-bb03-934b6b1d3eec. Voit seurata seminaaria myös livelähetyksenä netissä tästä linkistä. Lähetykseen pääsee liittymään joko ilmaisella Teams-sovelluksella tai selaimen kautta. Kun liityt, mykistä mikrofonisi ja laita webbikamerasi pois päältä.

Seminaarin järjestäjät: Aikidoliitto, Judoliitto, Karateliitto, Taekwondoliitto, Judoliitto, Nyrkkeilyliitto, Karateliitto, Miekkailu ja 5-otteluliitto, Aikidoliitto, Nyrkkeilyliitto sekä Painonnostoliitto.

Tapahtumakategoriat

Ladattavat tiedostot: