Kamppailijoiden yhteinen VOK 2 -tason junioriohjaajakoulutus (lähijakso 1/2), Liikuntakeskus Pajulahti

Tervetuloa Judon, ITF Taekwon-Don, Karaten, Taekwondon, Taidon, Nyrkkeilyn ja Aikidon yhteiseen VOK2-tason Junioriohjaajakoulutukseen!

Koulutuksen tavoitteena on parantaa lasten ja nuorten ohjaajien osaamista ja toimijoiden arvostusta seuroissa. Koulutus keskittyy pääsääntöisesti 10-15 – vuotiaiden lasten ja nuorten ohjaamiseen. Koulutukseen sisältyvät oppimistehtävät antavat konkreettisia työkaluja seuroille ja ohjaajalle itselleen. Kamppailulajien yhteisissä koulutuksissa lisätään lajien välistä yhteistyötä ja siten saavutetaan laajempi näkökulma valmentamiseen. Kouluttajina toimivat eri aihepiirien asiantuntijat ja kamppailulajien omat kouluttajat. Koulutukseen sisältyy lajiosa, joka suoritetaan oman lajin vaatimusten mukaisesti.

Osallistumisvaatimuksena 18-vuoden ikä, vähintään 2 vuotta ohjauskokemusta, suoritettu VOK I-taso tai vastaavat tiedot.

Koulutuksen laajuus on 100h ja hinta 595€ sisältäen

• Ennakkotehtävät, välitehtävät ja päättyötyön
  • Lähijakso 1: 19.-21.10.2018 täyshoidolla (Urheiluosaaminen: nuoren kasvu urheilijaksi, fyysinen harjoittelu, elintoiminnot ja harjoittelun pitkäjänteinen suunnittelu)
  • Lähijakso 2: 23.-25.11.2018 täyshoidolla (Ihmissuhdetaidot ja kehittyminen valmentajana: urheilupsykologia, toimintailmapiiri, eettisen ongelmatilanteet, valmentajana kehittyminen)
  • Junioriohjaajaseminaari 19.1.2019 Tampere (päättötöiden esittely ja ajankohtaista asiaa juniorireiden ohjaamisesta)
  • Lajiosan (lajipäivä kunkin lajin vaatimusten ja aikataulun mukaan)
  • Opetusmateriaalin (mm. VK-kustannuksen kirjan ”Lasten ja nuorten hyvä harjoittelu”)

Ilmoittautuneille lähetetään koulutuksen aikataulu ja ennakkotehtävät viikolla 40. Ilmoittautuminen ja maksut 30.9.2018 mennessä Suomisportissa täällä. Lisätietoja koulutuksesta antaa: katri.maijala@judoliitto.fi, 050-3226090. Suomisportin käytössä opastaa oma lajiliitto. Myös yksittäiseen koulutusviikonloppuun osallistuminen on mahdollista.

Katso Judoliiton koulutustapahtumien ja peruutusehdot täältä.

Järjestäjinä toimivat Katri Maijala (judo) ja Pauliina Hietaniemi (ITF Taekwon-Do).

Huom!

• Ilmoittautumalla tapahtumaan hyväksyt, että koulutuksessa otettuja valokuvia ja videoita voidaan julkaista lajiliittojen ja seurojen julkaisuissa. Jos et halua tulla kuvatuksi, ilmoita siitä järjestäjälle.
  • Muistathan, että useat kunnat ja kaupungit myöntävät tukea ohjaajien ja valmentajien jatko- ja täydennyskoulutukseen

Tapahtumakategoria

Ladattavat tiedostot: