Judovalmennuksen seminaari 2020

Judovalmennuksen seminaari järjestetään joulun välipäivien edustusvalmennusleirin yhteydessä 28.-29.12.2020 Varalan Urheiluopistolla.

Seminaarin päävieraaksi on kutsuttu Tanskan Judoliiton itävaltalainen päävalmentaja Peter Scharinger. Hän on toiminut Tanskan Judoliiton päävalmentajana vuodesta 2017 lähtien valmentaen vastikään Mathias Madsenin alle 23-vuotiaiden Euroopan mestaruuteen. Mestaruus oli Tanskalle ensimmäinen missään ikäluokassa. Peter tulee kertomaan, kuinka Tanskassa valmennusjärjestelmä toimii ja mitä eroavaisuuksia heillä on Keski-Euroopan systeemiin.

Lisäksi muina vieraina on muun muassa Olympiakomitean joukkuepelien lajiryhmävastaavan Lauri Hakalan puheenvuoro Määrätietoisesta harjoittelusta. Hakala on aikanaan pelannut lentopalloa kansainvälisillä kentillä ja myöhemmin toiminut mm. apuvalmentajana Hollannin naisten ja Slovenian miesten maajoukkueessa. Laurin ajatuksiin määrätietoisestä harjoittelusta voi tutusta hänen blogissaan "Coach Hakala blogi".

Alustava seminaariohjelma:

ma 28.12.2020

9.00 - 12.00 mahdollisuus seurata edustusvalmennusleirin harjoituksia

11.30 aloitussanat / Varala-sali
11.40 - 13.00 Katseet vuoteen 2021 / valmennuspäällikkö Jaana Jokinen & päävalmentaja Rok Draksic, Varala-sali
13.00 - 15.00 Tanskan Judoliiton valmennusjärjestelmän esittely / Scharinger, Varala-sali
15.30 - 17.00 Lajiharjoituksen seuraaminen
17.00 - 18.00 päivällinen
18.00 - 20.00 Määrätietoinen harjoittelu / Lauri Hakala, Varala-sali
21.00 Iltaohjelmaa

ti 29.12.2020

9.00 - 10.30 Suomalaisen judon valmennuslinjaus - alle 18-vuotiaiden harjoittelu / Jokinen, Draksic, Faven, Varala-sali
10.45 - 12.30 Valmennusryhmien kausisuunnitelmat - yhteinen keskustelu maajoukkuevalmentajien johdolla / Varala-sali
12.30 päätös ja lounas

Aikataulumuutokset mahdollisia.

Hinnat ja ilmoittautuminen

* Seminaari majoituksella (sis. päivällisen, aamupalan ja lounaan) 80 €
* Seminaari päiväkävijänä ilman ruokailuita 40 €

Ilmoittautuminen Suomisportin kautta 15.12. mennessä.

Tapahtumakategoria