Judotuomarin peruskurssi / Raisio

Judotuomarin peruskurssi järjestetään Raisiossa 01.-02.09.2018

Kurssin tavoitteena on antaa perustiedot ja -taidot judotuomarina toimimisesta sekä saada kurssilaisille D-/C-tuomarin pätevyys. Koulutukseen liittyvä näyttökoe on mahdollista suorittaa 15.9.2018 Ryhti-shiaissa, Maskussa tai 06.10.2018 Tampere- shiaissa.

D-tuomarin pätevyyteen vaaditaan 3.kyu vyöarvo ja yli 18 vuotta ikää tai alle 18-vuotias henkilö ja 2.kyu vyöarvo. C-tuomarin pätevyyteen vaaditaan 2.kyu vyöarvo ja yli 18 vuotias henkilö. Tuomarikoulutuksen voi suorittaa myös aikaisemmin, jolloin lisenssi tulee voimaan, kun em. edellytykset täyttyvät.

1.7.2016 voimaan tulleet graduointisäännöt edellyttävät 1. kyu vyökoevaatimuksena tuomarin peruskurssin suorittamista ilman lisenssivaatimusta eli näyttökoetta ei tarvitse suorittaa.

Varustus: judogi, muistiinpanovälineet, ennakkoon lähetetty materiaali joko tulostettuna tai sähköisenä, judopassi ja eväät. Kurssin alussa tulee myös esittää joko sähköinen tai tulostettu Sportti ID.

Kouluttajat:Jani Tuomaala ja Kaj-Peter Pesonen

Lisätiedot: Jani Tuomaala jani.tuomaala@tthuolto.fi

Koulutuksen hinta:

84€ (sisältää koulutuksen ja koulutusmateriaalit sekä Judoliiton toimistopalvelumaksun)

134€ (sisältää lisäksi näyttökokeen, tuomarisukat, -kravatin ja -merkin)

Hinta valitaan Suomisportissa ilmoittautumisen yhteydessä alasvetovalikosta.

Ilmoittautuminen 24.08.2018 mennessä Suomisportissa. Huomioi Judoliiton koulutusten peruutusehdot.

Aika: lauantai ja sunnuntai 01-02.09.2018 klo 09:00 - 15:00

Paikka: Keskustan Voimailutila (2. kerros) Tornikatu 7 21200 Raisio