Judotuomarin peruskurssi, Oulu

Oulun Judokerho järjestää judotuomarin peruskurssin Oulussa 13.-14.1.2018.

Aika: Lauantai 13.1.2018 klo 09.00 – 16.00 ja sunnuntai 14.1.2018 klo 09.00 – klo 16.00

Paikka: Oulun Judokerhon dojo, Korvensuora, osoite Leväsuontie 17, OULU

Sisältö: Kurssin tavoitteena on antaa perustiedot ja -taidot judotuomarina toimimisesta. Kurssin tavoitteena on saada kurssilaisille D-/C-tuomarin pätevyys. Koulutukseen liittyvä näyttökoe on mahdollista suorittaa mm. Pultti Kup I ja II yhteydessä Raahessa. D-tuomarin pätevyyteen vaaditaan 3.kyu vyöarvo ja yli 18 vuotta ikää tai alle 18-vuotias henkilö ja 2.kyu vyöarvon. C-tuomarin pätevyyteen vaaditaan 2.kyu vyöarvo ja yli 18 vuotias henkilö. Tuomarikoulutuksen voi suorittaa myös aikaisemmin, jolloin lisenssi tulee voimaan, kun em. edellytykset täyttyvät. Graduointisääntö 1.8.2017 edellyttää myös 1. kyu vyökoevaatimuksena tuomarin peruskurssin suorittamista ilman lisenssivaatimusta eli näyttökoetta ei tarvitse suorittaa. Tämän pitää myös huomioida niiden judokoiden, jotka ovat menossa suorittamaan 1.dan koetta, että tuomarin peruskurssi on suoritettu.

Kouluttaja: Matti Tieksola, Honorary international referee, 5.dan, Harri Pelkonen, A-tuomari, 1.dan

Ilmoittautuminen: viimeistään 8.1.2018 mennessä osoitteessa https://rekisteri.sportti.fi/tapu/pub/judo/event.php?id=6434. Kurssille otetaan mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittauduttaessa on mainittava nimi, seura, ID-kortin numero, yhteystiedot (sähköposti osoite ja puhelinnumero), vyöarvo ja syntymävuosi. Sähköpostiosoite on tärkeä, koska kurssiin liittyvä aineisto lähetetään osallistujille etukäteen sähköpostitse.

Varustus: Judogi, muistiinpanovälineet, judopassi + ID-kortti, eväät ja kurssin maksukuitti.

Kurssimaksu: 75,00 € (ilman lisenssikoetta), jonka Suomen Judoliitto laskuttaa jälkikäteen osallistujilta. Kurssimaksu lisenssikokeen kanssa on 105,00 € (maksu sisältää tuomarikravatin, -sukat ja -merkin). Kurssimaksuihin lisätään Judoliiton toimistopalvelumaksu 9€.

Lisätietoja antaa Matti Tieksola, p. 044-279 1464 tai matti.tieksola@pp.inet.fi

Tapahtumakategoria