Judotuomarin peruskurssi /Kajaani

Kajaanissa järjestetään judotuomarin peruskurssi 27-28.10.2018.

Aika: 27-28.10.2018, molempina päivinä klo 9-17.

Paikka: Kajaanin Judokerhon dojo, Vienankatu 5, 87100 Kajaani

Kouluttaja(t): Henri Mylly ja Samuli Kipronen

Sisältö ja tavoitteet:

Kurssin tavoitteena on antaa perustiedot ja -taidot judotuomarina toimimisesta.

Kurssin tavoitteena on saada kurssilaisille D-/C-tuomarin pätevyys tai tuomarin peruskurssin teoriaosa. Koulutukseen liittyvä näyttökoe on mahdollista suorittaa syksyn/kevään aikana eri kilpailuissa.

D-tuomarin pätevyyteen vaaditaan 3.kyu vyöarvo ja yli 18 vuotta ikää tai 15-18 -vuotias henkilö ja 2.kyu vyöarvo. C-tuomarin pätevyyteen vaaditaan 2.kyu vyöarvo ja yli 18 vuotias henkilö. Tuomarikoulutuksen voi suorittaa myös aikaisemmin, jolloin lisenssi tulee voimaan, kun em. edellytykset täyttyvät. Graduointisäännöt 1.8.2017 edellyttävät 1. kyu vyökoevaatimuksissa tuomarin peruskurssin suorittamista ilman lisenssivaatimusta. Näyttökoetta ei siis ole välttämätöntä suorittaa. Tämä pitää myös huomioida niiden judokoiden, jotka ovat menossa suorittamaan 1.dan koetta, että tuomarin peruskurssi on suoritettu.

Ilmoittautuminen: SuomiSportissä täällä. Viimeinen ilmoittautumispäivä 12.10.2018 ja osallistujien minimi 6 henkeä ja maksimi 30 henkeä.

Varustus: Judogi, muistiinpanovälineet, judopassi ja eväät. Koulutuspaikan lähistöllä on muutamia ravintoloita, joissa on mahdollista ruokailla omakustanteisesti. Materiaali toimitetaan sähköisesti kaksi viikkoa ennen kurssin alkua. Materiaalin voi halutessaan tulostaa omatoimisesti mukaan kurssille.

Kurssin hinta:

Kurssimaksu on 75 € (ilman lisenssikoetta) tai lisenssikokeen kanssa on 125 € (maksu sisältää tuomarikravatin, -sukat ja -merkin) + toimistopalvelumaksu 9 €. Huomioi Judoliiton koulutustapahtumien peruutusehdot täältä.

Lisätietoja voi kysyä Henri Myllyltä mylly.henri@gmail.com

Tapahtumakategoria