Judotuomarin peruskurssi / Joroinen

Judoliiton Tuomarikomissio järjestää Judotuomarin peruskurssin Joroisissa 16.-17.3.2019

Aika: Teoriaosuus: 16.-17.3.2019, lauantaina klo 9:00-16:30 ja sunnuntaina 8:30-15:00

Paikka: Koskentie 5, 79600 Joroinen (Toodokan ry:n dojo)

Tarkkailukilpailu: Itäjudo Open 11.5.2019 Kerimäki

Osallistumismaksu: Osallistumismaksu on 84 € (ilman lisenssikoetta). Kurssimaksu lisenssikokeen kanssa on 134 € maksu sisältää tuomarikravatin, -sukat ja -merkin).

Sisältö: Kurssilla käydään läpi ottelusäännöt sekä tuomarin toimintaa teoriassa ja käytännössä. Kurssi antaa valmiudet toimia tuomarina kotimaisissa kilpailuissa.

Kohderyhmä: Uusiksi C- tai D-tuomareiksi pyrkivät vähintään sinivöiset (2.kyu) ja mielellään kilpailukokemusta omaavat judokat. Myös yli 18 v olevat 3.kyu voivat suorittaa D-lisenssin. Muutoin D-lisenssiin vähintään 15 vuoden ikä (ja 2.kyu) ja C-lisenssiin vaaditaan vähintään 18 vuoden ikä (2.kyu). Kurssi soveltuu myös valmentajille ja kilpailijoille, jotka eivät tähtää tuomariuralle.

Tuomarikoulutuksen voi suorittaa myös aikaisemmin. Tuomarilisenssi tulee voimaan, kun lisenssiedellytykset täyttyvät. Graduointisäännöt (1.7.2016) edellyttävät myös 1. kyu vyökoevaatimuksena tuomarin peruskurssin teoriaosuuden suorittamista.

Varusteet: Judogi, muistiinpanovälineet, materiaali itse tulostettuna tai sähköisenä, judopassi + ID-kortti, eväät ja kurssin maksukuitti.

Ruokailu on omakustanteinen. Kävelymatkan päästä löytyy ruokapaikkoja.

Kouluttaja: Sanna Lamberg (IJF-B)

Ilmoittautuminen: Viimeistään 10.3. Suomisportissa täällä. Kurssi toteutuu, mikäli osanottajia on vähintään kahdeksan.

Lisätietoja: Sanna Lamberg, sanna.m.lamberg@gmail.com

Tapahtumakategoria