Judotuomarin peruskurssi 24.3.2018 Seinäjoki PERUTTU

Kurssin tavoitteena on antaa perustiedot ja -taidot judotuomarina toimimisesta sekä saada kurssilaisille D-/C-tuomarin pätevyys. Koulutukseen liittyvä näyttökoe on mahdollista suorittaa 7.4.2018 Aprilli Shiaissa.

D-tuomarin pätevyyteen vaaditaan 3.kyu vyöarvo ja yli 18 vuotta ikää tai alle 18-vuotias henkilö ja 2.kyu vyöarvo. C-tuomarin pätevyyteen vaaditaan 2.kyu vyöarvo ja yli 18 vuotias henkilö. Tuomarikoulutuksen voi suorittaa myös aikaisemmin, jolloin lisenssi tulee voimaan, kun em. edellytykset täyttyvät.

1.7.2016 voimaan tulleet graduointisäännöt edellyttävät 1. kyu vyökoevaatimuksena tuomarin peruskurssin suorittamista ilman lisenssivaatimusta eli näyttökoetta ei tarvitse suorittaa. Judokoiden, jotka ovat menossa suorittamaan 1.dan koetta tulee ottaa huomioon, että tuomarin peruskurssi on suoritettu.

Varustus: judogi, muistiinpanovälineet, ennakkoon lähetetty materiaali joko tulostettuna tai sähköisenä, judopassi ja eväät. Kurssin alussa tulee myös esittää joko sähköinen tai tulostettu ID-kortti.

Kouluttajat: Jarmo Haapoja 2.dan ja Jukka Peltomäki 3.dan

Lisätiedot: Jarmo Haapoja, 050-5208017, jarmo.haapoja@gmail.com Koulutuksen hinta: 84€ (sisältää koulutuksen ja koulutusmateriaalit) 134€ (sisältää lisäksi tuomarisukat, -kravatin ja -merkin) Hinta valitaan ilmoittautumisen yhteydessä alasvetovalikosta.

Aika: Lauantai 24.3.2018 Klo 09:00 - 17:00

Paikka: Seinäjoen UrheiluhalliKirkkokatu 15, 60100 Seinäjoki, Suomi

Hinnat: Judotuomarin Peruskurssi 84€, Judotuomarin peruskurssi näyttökokeella + asusteet 134€.

Ilmoittautuminen tästä linkistä.

Tapahtumakategoria