Judotuomarin peruskurssi 15.4.2017 Lahti

Tervetuloa judotuomarin peruskurssille 15.4.2017 Lahteen!

Aika: Lauantai 15.4.2017 klo 9.00 – 18.00
Paikka: Lahden Kamppailuareena, Suurmäenkatu 4.
Sisältö: Kurssin tavoitteena on antaa perustiedot ja -taidot judotuomarina toimimisesta.
Kouluttaja: Juha Vuorela, Kansainvälinen A-tuomari, 3.dan

Kurssin tavoitteena on saada kurssilaisille D-/C-tuomarin pätevyys. Koulutukseen liittyvä näyttökoe on mahdollista suorittaa kevään aikana eri kilpailuissa. Näyttökoekisa tulee ilmoittaa ilmoittautumisen yhteydessä.

D-tuomarin pätevyyteen vaaditaan 3.kyu vyöarvo ja yli 18 vuotta ikää tai alle 18-vuotias henkilö ja 2.kyu vyöarvo. C-tuomarin pätevyyteen vaaditaan 2.kyu vyöarvo ja yli 18 vuotias henkilö. Tuomarikoulutuksen voi suorittaa myös aikaisemmin, jolloin lisenssi tulee voimaan, kun em. edellytykset täyttyvät. Graduointisäännöt 1.1.2017 edellyttävät 1. kyu vyökoevaatimuksissa tuomarin peruskurssin suorittamista ilman lisenssivaatimusta. Näyttökoetta ei siis ole välttämätöntä suorittaa. Tämä pitää myös huomioida niiden judokoiden, jotka ovat menossa suorittamaan 1.dan koetta, että tuomarin peruskurssi on suoritettu.

Kurssille ilmoittautuminen 8.4.2017 mennessä tästä linkistä.
Kurssille otetaan osallistujat mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä

Varustus: Judogi, muistiinpanovälineet, judopassi + ID-kortti, eväät ja kurssin maksukuitti. Kamppailuareenan vieressä on myös Hesburger, jossa voi tauolla käydä syömässä. Käytössä on myös mikroaaltouuni eväiden lämmittämistä varten.

Kurssimaksu on 75,00 € (ilman lisenssikoetta) tai lisenssikokeen kanssa on 105,00 € (maksu sisältää tuomarikravatin, -sukat ja -merkin) + toimistopalvelumaksu 9€.
HUOM. lasku muodostuu ilmoittautumisen yhteydessä ja tulee olla maksettu ennen kurssia.

Lisätietoja Juha Vuorela, juha.vuorela@hotmail.com

Tapahtumakategoria