Judon perusteet -koulutus /Kurikka

Kurikan Seibukan järjestää Judon perusteet -koulutuksen 16.-17.11.2019

Sisältö: Koulutus antaa perustiedot lajista ja sen historiasta, periaatteista ja niiden soveltamisesta harjoitteluun. Tatamilla tehtävissä käytännön harjoitteissa korostuvat judokan perusasennon hallitseminen, horjutusten suunnat, liikkuminen sekä judon perusharjoitteiden erilaiset harjoitusmuodot. Koulutuksessa laaditaan itselle tekniikkavalikoima, suunnitellaan harjoituksen osa-alueita ikäkaudet huomioiden, tehdään oma judourapolku ja kirjataan oman seuran pelisäännöt sekä salin turvallisuussäännöt. Lisäksi tehdään katsaus Judoliiton asioihin sekä saadaan lyhyt info antidopingiin (ADT) kuuluvista asioista.

Kohderyhmä: Vähintään keltavöiset (5.kyu) Peruskoulutus kaikille judokoille myöhempien koulutusten pohjaksi.

Huomio: ”Judon perusteet” -koulutus on hyvä käydä ennen oranssin (4.kyu) vyön suorittamista, jotta pysyt mukana säännöllisessä oman osaamisen lisäämisessä. Vuoden 2014 alusta voimaan tulleiden graduointisääntöjen mukaan Judon Perusteet vaaditaan suoritetuksi ennen vihreän vyön koetta.

Paikka: Seibukanin dojo (kellarissa) osoitteessa Laurintie 21 61300 Kurikka

Aikataulu la klo 10-17 ja su 10-15:30

Kouluttaja: Harri Niemenmaa 2.dan, Kurikan Seibukan

Varusteet: Judogi, muistiinpanovälineet ja judopassi.

Osallistumismaksu: 65 € muut seurat/Kurikan Seibukanin jäsenille 40 €. Maksu suoritetaan Kurikan Seibukanin tilille POP Kurikka Tili FI38 4726 1020 1461 58 (Kuitti tai sen kopio on oltava mukana.). Koulutuksen hintaan ei sisälly ruokailuja tai majoitusta.

Ilmoittautuminen: sähköpostilla harri.niemenmaa@kauhajoki.fi, puh. 050-4633752, viimeistään su 10.11.2019. Ilmoittautumisen yhteydessä on mainittava nimi, seura, yhteystiedot, vyöarvo ja syntymävuosi.

Katso tarkemmat tiedot koulutuskutsusta alhaalta.

Tapahtumakategoria

Ladattavat tiedostot: